Nakon što su se odmorili za prvomajski vikend, mnoge je građane koji su se odlučili odmoriti na moru po povratku u nedjelju iz takta izbacila prometna gužva i kolone koje su se stvorile na A1. Među onima koji su zbog radova u tunelima Brezik i Plasina kasnije stigli u Zagreb našao se i potpredsjednik Vlade i ministar regionalnog razvoja i europskih fondova Branko Grčić
Još sinoć HAK je izvještavao o koloni od čak 10 kilometara na autocesti A1 između Ličkog Lešća i Otočca. Iako se zbog prvomajskog vikenda mala gužva kod, primjerice naplatnih kućica na Lučkom očekivala, mnoge je iz takta izbacilo čekanje u koloni pred tunelima Brezik i Plasina.
Naime zbog radova u oba tunela, vozilo se jednosmjerno kroz samo jednu cijev tunela zbog čega su neki u koloni čekali i do dva sata.
Mnogi su se na neočekivanu kolonu i čekanje na autocesti požalili i na društvenim mrežama, gdje su prosvjedovali i zato što HAC nije obavijestio o radovima, odnosno preusmjerio vozače na staru cestu. Na društvenim mrežama pojavila se i informacija da je među onima koji nisu morali čekati u koloni bio i potpredsjednik Vlade i ministar regionalnog razvoja i europskih fondova Branko Grčić
Prema informacijama s društvenih mreža, Grčić je projurio pored kolone zaustavnom trakom, međutim u Ministarstvu regionalnog razvoja i europskih fondova to demantiraju.
'Ministar Grčić u jednom se trenutku kao i mnogi vozači zaustavio u zaustavnoj traci, no kao i svi drugi čekao je u koloni', kazala je za tportal glasnogovornica ministarstva Ljubica Vuko.
Da je i potpredsjednik Vlade muku mučio s gužvom u prometu, pokazuje i zapis ENC uređaja. Naplatne kućice u Dugopolju njegov su prolazak zabilježile u 17:06, dok je u Zagreb, odnosno na naplatne kućice u Demerju stigao u 21:14. U Grčićevom ministarstvu kažu da je uobičajena vožnja tim pravcem u skladu s kilometražom i dopuštenom brzinom oko tri sata, odnosno da je u ovom slučaju ministru trebalo sat vremena više.
Upit o neuobičajenoj gužvi postavili smo i HAC-u. 'Trenutno se na dionici od Bosiljeva do Maslenice, uključujući i lijeve cijevi tunela Brezik i Planina, izvode radovi sanacije revizijskih okana sustava odvodnje. Tehnologija izvođenja radova u tunelima uvjetuje zatvaranje cijevi zbog sigurnosti korisnika u prometu. Radove sanacije zbog zimske službe nije bilo moguće izvoditi prije', odgovorili su za tportal u HAC-u.
Informacije o zatvaranju tunelskih cijevi, kažu za tportal, redovito objavljivane putem redovitih izvješća HAK-a u medijima te na web stranici Hrvatskih autocesta d.o.o. (HAC) pod stavkom Stanje na cestama. Stoga ne dolazi u obzir niti ikakav povrat cestarine onima koji su 'zaglibili' u koloni.
'Pravilnikom o cestarini, općim uvjetima korištenja niti pozitivnim propisima nije predviđen besplatan prolaz ili umanjenje cestarine zbog izvođenja radova na autocesti', odgovaraju u HAC-u.