Zagrebački holding poziva korisnike da aktiviraju uslugu zaprimanja jedinstvene uplatnice elektroničkim putem, na svoje adrese elektroničke pošte
Otvaranjem mogućnosti elektroničke dostave računa korisnicima, Zagrebački holding nastavlja unaprjeđenje svojih usluga i poboljšanje kvalitete korisničkog iskustva uz stalnu brigu o zaštiti okoliša.
Od veljače 2024., za primanje uplatnica elektroničkom poštom prijavilo se više od 11 tisuća korisnika.
Ovom uslugom korisnicima je omogućen izbor načina dostave računa putem e-maila, u PDF formatu, a korisnici koji odaberu ovu opciju više neće zaprimati tiskani račun putem pošte, već isključivo u digitalnom obliku.
Na svakoj tiskanoj jedinstvenoj uplatnici Zagrebačkog holdinga nalazi se QR kod, a za odabir opcije primanja jedinstvene uplatnice elektroničkim putem, korisnici ga trebaju učitati te u ponuđeni obrazac upisati adresu elektroničke pošte na koju žele primati uplatnicu u PDF formatu.
Pri tome je potrebno skenirati QR kod koji je otisnut na posljednjem izdanom računu, a korisnici koji prijave e-mail adresu do 18. dana u aktualnom mjesecu, već od idućeg mjeseca počinju primati jedinstvenu uplatnicu u elektroničkom obliku. Korisnici mogu promijeniti prijavljenu e-mail adresu ponovnim skeniranjem QR koda sa zadnjeg izdanog računa.
Račun u PDF formatu za usluge Zagrebačkog holdinga ima istu pravnu vrijednost kao i tiskani račun koji dolazi poštom.
Za sve dodatne informacije ili pomoć pri aktivaciji ove usluge, pozivamo korisnike da nas kontaktiraju putem telefona 072 500 400 i e-maila holding.centar@zgh.hr ili dolaskom u poslovnice Holding centara, Ulica grada Vukovara 41 i Dubečka 2.