MEDIATOOLKIT ANALIZA

Josipović i Kujundžić na internetu najpozitivniji

23.12.2014 u 12:46

Bionic
Reading

I u predzadnjem tjednu pred izbore, poredak kandidata ostao je nepromijenjen po broju spominjanja. Ipak, ukupni broj online spominjanja je značajno narastao, otkriva alat za praćenje online medija Mediatoolkit

Infografike Mediatoolkit alata kojeg razvija zagrebačka digitalna agencija Degordian iz tjedna u tjedan prikazuju spominjanje predsjedničkih kandidata u online medijima i na društvenim mrežama u predizbornom periodu, a analiziraju se i ton te najčitaniji materijali. Predsjednički kandidati se najviše spominju na webu, a Twitter korisnici bez posebnog iznenađenja aktivnije spominju kandidate (31 posto) u odnosu na Facebook korisnike (8 posto).

Kad je riječ o prisutnosti u online medijima, najveći postotak pozitivnih spominjanja bilježi Ivo Josipović (31 posto), a slijedi ga Kujundžić s čak 23 posto. Istovremeno, ovog tjedna Kujundžić je zabilježio i vodeće mjesto po količini negativnih spominjanja (38 posto).


Kolinda Grabar Kitarović i Ivan Vilibor Sinčić pak imaju jednak udio neutralnih spominjanja (62 posto), a Kitarović je u usporedbi s prethodnim tjednom analize zabilježila značajno manji broj negativnih spominjanja (23 posto).

Više detalja je dostupno u infografici.