LOŠE ODLUKE

Kako je propao Alpha Protocol

10.06.2010 u 09:00

Bionic
Reading

Najavljivan kao špijunski RPG, Alpha Protocol je u par navrata odgađan samo da bi u konačnici pokupio ispodprosječne ocjene

Nema sumnje da smo od Alpha Protocola očekivali brda i doline, no na kraju smo dobili igru koju će kupiti i zaigrati tek rijetki. Inače, razvoj Alpha Protocola je bio prilično brdovit s mnogo uspona, padova i odgoda, a kako otkriva jedan od programera koji su na njemu radili, za sve bi bilo najbolje da je čitava stvar zaustavljena na vrijeme. Programer koji želi ostati anoniman iz očitih razloga izjadao se da je izvršni producent mislio da je bogomdan te da su njegove ideje najbolje, pa je kreirao 'shitty' sustav i nije želio slušati dobronamjerne savjete iskusnih dizajnera.

Još gora stvar je što se izdavačka kuća Sega svako malo miješala u posao i stalno tražila promjene, pa autori jednostavno nisu mogli usavršiti i ispolirati igru na vrijeme. Zbog svega toga iz razvojnog tima je tijekom izrade otišlo čak 40 posto radnika, a prema mišljenju najvećeg kritičara, projekt je trebalo otkazati prije dvije godine, o čemu se naveliko razmišljalo, no Sega tako nešto nije dozvolila. O čemu se točno radi saznajte već sutra kada donosi recenziju ove kontroverzne i bez obzira na sve, relativno iščekivane igre.

Alpha Protocol