Iako su u subotu u promet puštene sve četiri cijevi tunela Mala Kapela i Sveti Rok, čime će gužva na autocesti biti izbjegnuta, turisti će na kolone naići na naplatnima kućicama u Lučkome, tj. na ulazu u Zagreb
Iako se u Lučkom otvoreno deset novih prolaza i naplatnih kućica, gužvu će u jeku sezone biti teško izbjeći, piše Večernji list. 'Na naplatnim kućicama će biti gužvi, ali ipak ne tako velikih kao dosad jer sad ima deset novih prolaza. Dok kroz Malu Kapelu i Sv. Rok nisu bile probijene i druge cijevi, ti su tuneli bili svojevrsni filtar jer su vozači čekali prolaz kroz njih, a sad će se iz smjera Splita prema Lučkom puno brže sliti veći broj automobila', tumači Marijan Rimac iz Hrvatskog autokluba.
Nakon što vozači prođu Lučko, gužva će ih dočekati i na zagrebačkoj obilaznici, jer će se sav promet nakon izlaska s autoceste sliti u jednu kolonu, dodaje Rimac.
Ivica Martinić, magistar prometnih znanosti, pak, tumači da je apsurd Lučkog, odnosno gradnje mreže autocesta u RH, to što velik broj vozača koji idu iz smjera istoka ili sjevera prema moru moraju cestarinu platiti u Lučkom.
'Ako iz Splita krenem prema Slavonskom Brodu, u Lučkom moram sići s autoceste da bih se kasnije na nju opet priključio. Upravo zbog toga, odnosno zbog velikog broja vozila koja moraju stati u Lučkom, na tim će naplatnim kućicama, bez obzira na nove prolaze, biti problema', rekao je Martinić.