Već smo u nekoliko navrata pisali o L.A. Noireu, projektu na kojemu radi australski Team Bondi, a kao izdavač financira veliki Rockstar od kojega smo naviknuti dobivati velike i ambiciozne naslove koji gotovo uvijek postavljaju standarde u žanrovima
Iako nakon prvih najava nitko nije L.A. Noire svrstavao u grupu s, recimo, serijalom Grand Theft Auto ili Red Dead Redemptionom, danas možemo sa sigurnošću reći da L.A. Noire nije nimalo manje ambiciozan nego spomenuti naslovi. Dapače, Noire bi mogao biti najambicioznija Rockstarova igra ikad.
Prošli puta smo pisali o fascinantnoj tehnologiji MotionScan pomoću koje se sa 32 kamere snimaju sve facijalne animacije pravih glumaca, što daje nevjerojatne rezultate, a sada su procurili i neki detalji o veličini nekih aspekata igre.
Tako je scenarij za igru napisan na nevjerojatnih tristotinjak stranica, i to za ni manje ni više nego tristotinjak glumaca. Svaki od njih biti će vjerno prebačen u igru pomoću tehnologije MotionScan.
Za potrebe autentične rekonstrukcije Los Angelesa, autori su od Los Angeles Timesa, Herald Examinera i Daily Newsa otkupili čak 180 tisuća fotografija iz razdoblja u kojemu se odvija igra.
Radnja će se odvijati u otvorenom gradu na 80 kvadratnih milja te u preko 140 detaljno konstruiranih interiora. Da stvar bude bolja, L.A. Noire neće biti otvorena sandbox igra. Da, kretanje gradom bit će relativno slobodno, no igra će imati svoju linearnu radnju koja će biti u primarnom fokusu.
L.A. Noire najavljen je za prvi ili drugi kvartal 2011. godine i to za platformu PS3 i Xbox 360.