Online odjel hrvatske Vlade u 2015. godini je na društvenim mrežama odgovorio na više od 19.000 pitanja građana, priopćeno je u ponedjeljak iz Vlade RH
Na Twitter računu Vlada RH je tijekom 2015. 'tvitnula' više od 14.000 puta, a 57 posto javljanja bili su odgovori na pitanja i komentare više od 89.000 građana. Vladin Online odjel za komunikaciju dnevno u prosjeku tvitne 44 puta, od čega oko 25 tvitova budu odgovori na pitanja građana. S Facebook stranice Vlade odgovoreno je na više od 11.300 upita i komentara, što je u prosjeku 30 odgovora dnevno; ukupno je bilo 325 objava o odlukama i politici Vlade, u prosjeku 23 mjesečno. Svaku od tih objava vidjelo je od 50.000 do čak 534.000 građana, navodi se u priopćenju.
U 2015. godini prvi put je organiziran Facebook chat, online razgovor s građanima. Na prvom Facebook chatu odgovarano je na pitanja o potrošačkim pravima, na drugom o Strategiji obrazovanja, znanosti i tehnologije, a na trećem o legalizaciji kanabisa u medicinske svrhe. S građanima su članovi Vlade razgovarali i kroz TweetUp - prošle godine održan je #VladaUp s potpredsjednicima Vlade Brankom Grčićem i Rankom Ostojićem, ministrima Predragom Matićem i Gordanom Marasom, ministricom Ankom Mrak-Taritaš. Održan je i #VladaUp o sustavu e-Građani, koji je u 2015. proglašen najboljim projektom u Europi na temu 'Otvorena vlast za unapređenje javnih usluga', kaže se u priopćenju.
Broj lajkova na Facebook stranici Vlade rastao je, početkom 2015. ih je bilo 136.728, a krajem godine 146.335, navodi se. Vlada s građanima na društvenim mrežama komunicira četvrtu godinu zaredom i dobila je međunarodno priznanje agencije Burson-Marsteller, u studiji Twiplomacy za 2015. proglašena je drugom najaktivnijom vladom na Twitteru u svijetu, te najaktivnijom u Europi, kaže se u priopćenju vladine Službe za odnose s javnošću.