Kao što smo i očekivali odmah nakon službene najave Mass Effecta 3, BioWare je spremio još jedan, treći mission pack za Mass Effect 2, prije svega kako bi priču pripremio za sljedeći nastavak u franšizi
Mass Effect 2 vjerojatno je najhvaljenija igre protekle godine, što su potvrdile i brojne nagrade Game of the Year kojima su i kritika i publika iskazali svoju naklonost igri koja je donijela zaista brojna poboljšanja u odnosu na prethodnika.
Potaknut uspjehom, BioWare je početkom ove godine i točno godinu dana nakon izlaska ME2, igru objavio i na PlayStationu 3. Radilo se o izdanju praktički identičnom onome koje su prije godinu dana dobili igrači na platformi Xbox 360 i PC, no u nju su odmah bila implementirana dva već izašla DLC-a: Overlord i Lair of the Shadow Broker. Igru je pogonio i potpuno novi engine kreiran za Mass Effect 3, no moramo priznati da je igra ipak izgledala nešto malo lošije no na Xboxu 360.
Osim spomenuta dva DLC mission packa, BioWare je svako malo vrijedno izbacivao i nove misije, oružja i armore, zbog čega je ME2 vrlo rijedak primjer trajne brige razvojnog studija za proizvod, čak i dugo nakon njegova izlaska. Posljednji u nizu je Arrival i vrlo nam je žao što to moramo reći – no radi se o sigurno najlošijem od tri mission packa.
Radnja Arrivala nastavlja se na misiju Horizon te odmah na početku odlazite na misiju spašavanja dr. Amandu Kenson i to na molbu vašega staroga frenda, admirala Hacketta. Naime, čini se da je dr. Kenson došla u posjed vrlo važnog reaperskog artefakta koji potvrđuje nadolazeću invaziju na Zemlju. Sjetite li se prvoga trailera za Mass Effect 3, pred očima vidite upravo taj scenarij. Radnja Arrivala sasvim je očekivano potpuno linearna, a jedini pravi izbori opet su dijalozi kroz koje opet sakupljate pozitivne tj. negativne bodove.
Mlak osjećaj ostavlja i borba od koje se sastoji većina igre. Naime, misija spašavanja dr. Kenson je solo misija, što znači da ćete se kroz valove neprijatelja probijati potpuno sami. Da, znamo da Mass Effect nije čistokrvni RPG i da ga se praktički može odigrati poput pucaljke iz trećega lica, no autor ovih redaka uvijek je guštao u pauziranju svake borbe i individualnoj dodjeli zapovijedi svakome od likova u timu. Kako ovdje upravljate samo Shepardom, nekakvog taktiziranja uopće nema i to jako umanjuje ukupni dojam igre s obzirom da se većina iste sastoji upravo od – borbe.
Arrival je stoga zaista skroman Mission Pack. U nekoliko sati gameplaya upoznat ćete tek nekoliko novih likova koji se neće ni po čemu isticati, kao ni ta jedna nova lokacija.
Da problem bude veći, cijena DLC-a za PC, PS3 i Xbox 360 jednaka je – 7$. Previše? Previše. Ipak, vjerujemo da će oni koji su iskasirali za dva prethodna mission packa, iskasirati i za Arrival.
Koliko će pak propustiti oni koji neće zaigrati Arrival, a željno isčekuju Mass Effect 3? Casey Hudson, izvršni producent franšize izjavio je da će se ME3 za sve koji ne odigraju Arrival razlikovati u nekim segmentima, no nije im ni na kraj pameti 'kažnjavati' igrače koji ne kupe i odigraju Arrival.
Da podvučemo crtu, Mass Effect 2: Arrival nudi iznimno malo sadržaja za cijenu od čak 7$ i jedina njegova vrijednost je svojevrsna priprema priče za Mass Effect 3. Svi ostali segmenti djeluju kao da su tek nabacani s namjerom da se dobije nekoliko pristojnih sati gameplaya. Šteta.
OCJENA: 3
Mass Effect 3 najavljen je za 'blagdane 2011.' i to za PC, PS3 i Xbox 360.