Poslodavac po kroju nogometnih fanova

McDonald's častio zaposlenike putovanjem u Nicu

08.07.2016 u 09:29

Bionic
Reading

Biti nogometaš na nekoliko dana, otputovati daleko, uživati u nogometnoj igri i barem malo osjetiti taj adrenalin tijekom utakmice – to je želja mnogih nogometnih fanova, pa tako i nogometnih amatera

A upravo se ta želja ostvarila zaposlenicima McDonald'sa Hrvatska. Povodom ovogodišnjeg Eura u Francuskoj, McDonald's Hrvatska je okupio tim svojih zaposlenika sastavljen od najvećih nogometnih talenata i poslao ih u Nicu na McDonald's EURO Cup koji organizira McDonald's na europskoj razini.

Velika sportska natjecanja mnogim ljudima predstavljaju puno više od sporta, ali nažalost, većini ipak nisu dostupna. Zahvaljujući turniru, zaposlenici McDonald'sa iz prve su ruke osjetili sjajnu sportsku atmosferu. Ovaj turnir je tako predstavljao i svojevrsnu proslavu brenda McDonald's, ali i talenta i vještina vrijednih zaposlenika McDonald'sa. Igrači su tako uživali u jedinstvenom putovanju Nicom, družili se se s drugim zaposlenicima iz cijele Europe, a bili su i na utakmici osmine finala između Engleske i Islanda. Uza sve to, upoznali su i legendarnog Roberta Piresa, jednog od najvećih nogometaša u povijesti i ambasadora turnira koji je pobjednicima uručio medalje.

A kako je McDonald'sov nogometni tim završio u Nici? Uz pomoć hrvatske nogometne legende Igora Cvitanovića. Naime, bivši je hrvatski reprezentativac, a sada pomoćni trener Dinama, prije nekoliko mjeseci nakratko preuzeo ulogu izbornika, pomno gledao nogometne poteze koje su McDonald'sovi nogometaši izvodili na nekoliko uzastopnih utakmica u Zagrebu te prepoznao najveće talente koji su na kraju poslani u Nicu.

Upravo je ova nogometna epizoda dio sustavnog motiviranja zaposlenika McDonald'sa kako bi održali svoju predanost brendu i učinkovitost. A McDonald's Hrvatska je itekako svjestan važnosti ulaganja u svoje zaposlenike i to na nekoliko važnih razina.
'McDonald's puno drži do dobre atmosfere u svojoj tvrtki, zajedništva i zabavnih trenutaka koji predstavljaju zdravo osvježenje uslijed brojnih svakodnevnih zadataka. McDonald’s Euro Cup je bilo iskustvo o kojemu naši zaposlenici pričaju cijelo vrijeme otkako su se vratili u Hrvatsku i drago nam je što McDonald’s i u tom segmentu čini mnogo za dobrobit u životu naših ljudi', istaknuo je Pavel Pavliček, direktor McDonald’sa Hrvatska.

Osim ovakvih nagrađivanja, McDonald’s mnogo ulaže u zaposlenike i u drugim segmentima. Tako je i ovaj poznati svjetski brend i u Hrvatskoj usmjeren u razvoj ljudskih potencijala i kontinuiranu motivaciju svojih zaposlenika. McDonald’s svoje zaposlenike potiče na dodatna profesionalna usavršavanja, organizira za njih brojne obuke i radionice u Hrvatskoj i u inozemstvu, a tu je i sustav plaća i nagrađivanja kako bi se održala motivacija zaposlenika.