Predsjednica zagrebačkog HNS-a i saborska zastupnica Anka Mrak Taritaš ustvrdila je u srijedu kako se prometne gužve u Zagrebu kratkoročno mogu riješiti putem pametnih semafora i uređenjem raskrižja, no trajno rješenje vidi u gradnji novih mostova
'HNS vidi dva načina rješenja problema prometnih gužvi u Zagrebu. Jedan način je kratkoročan, putem pametnih semafora i uređenjem križanja. Međutim, denivelacijom raskrižja i semaforima na senzore problem prometnih gužvi možete riješiti privremeno. Pravo rješenje problema su novi mostovi', istaknula je Mrak Taritaš na konferenciji za novinare koja je održana na križanju Avenije Marina Držića i Ulice grada Vukovara.
Navela je kako sjeverni i južni dio Zagreba spajaju tek tri mosta preko rijeke Save. 'Ta tri mosta su premalo i bez novih mostova uvijek će se stvarati prometni čepovi', ocijenila je Mrak Taritaš, HNS-ova kandidatkinja za mjesto gradonačelnika Zagreba.
Podsjetila je da Prostorni plan već 50-ak godina predviđa da Strojarska cesta ima most koji bi prošao rijeku Savu.
'To je dugoročni projekt koji je važno ostvariti jer most mora proći kroz urbano tkivo Zagreba. Drugi most trebao bi proći zapadnim dijelom grada i riješiti problem prometnih gužvi u rubnom području', istaknula je bivša ministrica graditeljstva i prostornoga uređenja Anka Mrak-Taritaš koja dodaje da takvi projekti zahtijevaju nekoliko godina rada, uključujući prethodne pripremne radove: studije i analize, imovinsko pravne odnose i slične poslove, prije nego krene sama fizička izgradnja mosta koja pak može potrajati do dvije godine.
'Gradski promet s vremenom može biti samo gušći. Sjeverni dijelovi grada su se izgradili, a veza sjevera i juga postoji samo preko mostova. Za 16 godina upravljanja gradom, bez velikih problema mogla su se napraviti dva mosta', ustvrdila je Mrak Taritaš te najavila da će zagrebački HNS kroz svoj program ukazati na sve zagrebačke probleme.
'Definirali smo 100 ključnih tema za Zagreb koje ćemo postupno otvarati i nuditi konkretna rješenja', poručila je.