Dječak koji s plakata 'vrišti' na ministra Jovanovića 'Ostavi našu djecu' potaknuo je u Hrvatskoj mnogobrojne rasprave o pravima djece i roditelja. Plakat je ujedno i reklama mjesečnika Nacija koji se protivi uvođenju zdravstvenog odgoja u škole i podsjeća na članak 63. Ustava RH prema kojem 'roditelji imaju pravo i slobodu da samostalno odlučuju o odgoju djece'. Na stranu kampanja protiv zdravstvenog odgoja, plakat je skandalozan jer zlorabi djecu u komercijalne svrhe, ocijenili su za Poslovni dnevnik Mila Jelavić kao zastupnica dječjih prava i marketinški stručnjak Kamilo Antolović, direktor agencije K&K i član Suda časti HURA-e (Hrvatskog udruženja za tržišno komuniciranje)
Na džambo plakatu mjesečnika Nacija dijete neprimjereno spominje Boga, proziva ministra i potiče negativne emocije. Smiju li se djeca koristiti za takve poruke, raspravljaju za Poslovni dnevnik Mila Jelavić i Kamilo Antolović.
'Nažalost, očito je riječ o iskorištavanju djece u nastojanju da se privuče pažnja potencijalnih čitatelja mjesečnika Nacija. Džambo plakat i naslovnica časopisa primjer su nedopustive manipulacije i stavljanja djece u negativni kontekst, naglašen nizom negativnih poruka na plakatu: prikazivanjem djeteta s ogorčenim i ljutitim, gotovo prijetećim izrazom lica, kojem se u usta stavlja prozivanje ministra (uz neprimjereno spominjanje Boga) te proglašavanje zdravstvenog odgoja 'nastranim'.
S obzirom na to da su se u javnosti i prije pojave tog plakata već čuli brojni primjeri govora mržnje u vezi s tom temom, bio je to još jedan način daljnjeg poticanja i iskorištavanja negativnih emocija građana. A svako daljnje podizanje tenzija oko ovih pitanja, umjesto da se teži smirivanju, uspostavljanju dijaloga i razjašnjavanju eventualnih nejasnoća, izravno šteti djeci', govori pravobraniteljica za djecu Mila Jelavić.