MARIJETA DUVNJAK

Napustila je šefovsku poziciju da bi dizajnirala cipele i - uspjela

22.08.2015 u 14:59

  • +5

Mara D brand

Izvor: Promo fotografije / Autor: Franjo Matković

Bionic
Reading

Napustila je visoku funkciju u korporaciji da bi se bacila u poduzetništvo i - uspjela. Sve joj je to pošlo za rukom prije nego što je ušla u tridesete. Ona je Marijeta Duvnjak, bivša direktorica marketinga u Bipi te osnivačica i dizajnerica brenda cipela za žene Mara D

'Još u djetinjstvu privlačile su me estetski lijepe odjevne kombinacije, arhitektura, boje. No znala sam da prije svog ovakvog poteza moram imati dovoljno iskustva i kad je došlo pravo vrijeme, nastao je brend Mara D. Stvoren je zbog žena, a one su centar mog rada, kao i njihov osjećaj ljepote i moći. Zato je dizajn cipela poseban, drugačiji, a istodobno kvalitetan i udoban', započinje priču o svojoj uspješnoj poduzetničkoj tvrtki Marijeta Duvnjak, 29-godišnja osnivačica i dizajnerica brenda cipela za žene Mara D.

S dizajniranjem cipela počela je čim je postala punoljetna. 'Počela sam raditi vrlo mlada, s 18 godina, tako da je iza mene 10 godina staža, pretežito u marketinškoj branši. Posljednjih pet godina radila sam na poziciji direktorice marketinga u trgovini koja prodaje kozmetiku', kaže Duvnjak.

Mnogi su se čudili kada je zbog snova o dizajniranju cipela odlučila napustiti svoje radno mjesto, no bila je svjesna toga da samostalan posao zahtijeva više truda od marketinške pozicije u trgovini kozmetikom.

'Rekla bih da je moj bivši posao bio vrlo uspješan - obavljeno je puno pionirskog rada i bilo je borbeno, a vjerujem da je i vidljivo koliko trgovina raste i bliži se poziciji tržišnog lidera. Pokrenuti vlastiti posao zahtijeva puno hrabrosti, rada, odricanja i vjerovanja u uspjeh. Nitko ne radi takav korak da bi stvarao male stvari', prisjeća se ova uspješna poduzetnica.