Gotovo svakoga tjedna dogodi se bar jedan slučaj prijevare kupaca preko interneta. Neki umjesto, primjerice, naručenih skupih mobitela dobiju ciglu, komad drveta ili rezance, a rijetki su sretnici koji uspiju prijavom policiji otkriti prevaranta. Tako je Mirko P. (59) iz Slavonskog Broda prije nekoliko dana umjesto mobitela vrijednog pet tisuća kuna iz Zadra dobio komad drva
I dok policija preporuča građanima da pakete koje plaćaju pouzećem otvaraju pred poštarom čini se da im to neće puno pomoći, piše Glas Slavonije
'Pošiljke ni u jednom trenutku nisu u vlasništvu Hrvatske pošte, nego su u vlasništvu pošiljatelja sve dok ih primatelj ne preuzme. Činjenica je da ima slučajeva predaje neke pošiljke bez adrese pošiljatelja, a upravo zbog toga se događa da primatelji traže od poštara da ostane uz njih dok ne otvore pošiljku. Na žalost, sve što poštari mogu jest posvjedočiti u slučaju kakve prijave - i to je sve. Poštari im iziđu u susret, no nedobronamjerni pošiljatelji na neki način kaljaju i ugled transportera' , pojasnila je Jo Kempen, glasnogovornica Hrvatske pošte, koja savjetuje građanima da svaki takav slučaj prijave policiji.
Isto poručuju i u City Expressu, u čijoj službi za prodaju doznajemo kako njihovi djelatnici na zahtjev primatelja svjedoče otvaranju pošiljke, no, kao i u HP-u, mogu biti samo svjedoci i ništa više.
'Onaj tko šalje pošiljku, zapakira ju i preda dostavljaču, a hoće li pritom dati ispravne podatke ili ne, mi to ne možemo znati. Srećom, iako smo čuli za takve slučajeve, preko CityExa, koliko je nama poznato, još nije bilo slučajeva koje spominjete, no činjenica je da mi ni u jednom trenutku ne znamo što prevozimo u zapakiranim pošiljkama', poručili su iz CityExpressa.
Inače, samo rijetki uspiju pomoću prijave policiji pronaći prevarante. Za sve druge vrijedi savjet da vode računa preko kojih internetskih stranica naručuju proizvode.