vozači, oprez

Neočekivani problemi na novootvorenoj obilaznici Stona i Pelješkom mostu

25.04.2023 u 11:10

Bionic
Reading

Nakon prošlotjedne svečanosti završetka Stonske obilaznice i puštanja u promet cjelovite trase pristupnih cesta Pelješkom mostu, vozači su suočeni s neočekivanim problemom za koje rješenje još uvijek nije planirano. Naime problem je nedovoljan broj benzinskih crpki

Vozači koji putuju između Splita i Dubrovnika Pelješkim mostom i dalje prema jugu obilaznicom oko Stona ističu da od Opuzena i tamošnje pumpe prije uzbrdice uz Rabu, pa sve do Orašca i benzinske pumpe nakon Vrtova sunca, koja je udaljena 107 kilometara, nema nijedne benzinske crpke! Problem je tim veći što na raskrižju, odnosno novom čvorištu Jadranske turističke ceste i Stonske obilaznice u Dolima, još uvijek nema obavijesti o najbližoj crpki za gorivo koja se nalazi na starom raskrižju državnih cesta D8 i D414, odnosno Jadranske magistrale i stare pelješke ceste.

Za domaće ta pumpa nije nepoznanica, ali turisti teško da će znati gdje se nalazi, a na novoizgrađenoj pristupnoj cesti za Pelješki most, počevši od Komarne te zaključno do Dola, vozači nemaju nijednu crpku za gorivo ili elektropunionicu, kao ni obavijest koliko je udaljena ona najbliža. Nema takve obavijesti ni u Opuzenu, a ako preskoče tu pumpu, nadajući se da ih ima svakih pedesetak kilometara, vozači riskiraju ostati bez goriva, piše Dubrovački vjesnik. Iz Hrvatskih cesta naveli su da su u obuhvatu projekta izgrađena tri odmorišta uz novu prometnicu preko Pelješca.

Pogled iz zraka na most Ston uoči svečanog otvorenja
  • Pogled iz zraka na most Ston uoči svečanog otvorenja
  • Pogled iz zraka na most Ston uoči svečanog otvorenja
  • Pogled iz zraka na most Ston uoči svečanog otvorenja
  • Pogled iz zraka na most Ston uoči svečanog otvorenja
  • Pogled iz zraka na most Ston uoči svečanog otvorenja
    +2
Pogled iz zraka na most Ston uoči svečanog otvorenja Izvor: Pixsell / Autor: Grgo Jelavic/PIXSELL

'Benzinske crpke, odnosno elektropunionice, nisu bile predmet zahvata ovoga projekta, ali su na pojedinim lokacijama neke od pripremnih radnji izvršene', naveli su iz HC-a.

Dodali su da, sukladno pravilima o dodjeli bespovratnih sredstava za predmetni projekt u kojima se navodi kako on neće ostvarivati prihod te posebnih uvjeta ugovora koji govore o trajnosti projekta od pet godina, nisu u mogućnosti dati PUO u koncesiju u periodu od pet godina od završetka izgradnje, jer ona se smatra izravnim prihodom.