CROATIA FULL OF LIFE

Nova turistička kampanja kreće idućeg tjedna

02.10.2015 u 12:10

Bionic
Reading

Nova turistička kampanja Hrvatske turističke zajednice (HTZ) za iduću godinu sa sloganom "Croatia, Full of life" po stranim tržištima kreće početkom idućeg tjedna, najavili su u Londonu ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić

Oni su to najavili nakon lansiranja te kampanje u četvrtak navečer na brodu na Temzi, uz jednu od najprometnijih šetnica, uz Tower Bridge. Sve prati i potpuno nova web stranica HTZ-a croatia.hr, promo spot s pjesmom Alive Again na YouTubeu i pojačana aktivnost na ostalim društvenim mrežama.

Sastavni dio toga su i nagradne igre te susreti s 'fanovima' s tih mreža u inozemstvu, što se u petak događa u Londonu na istom brodu gdje je sve predstavljeno.

"Krenuli smo s britanskog tržišta jer je snažno, tu ćemo početkom studenoga na turističkoj burzi WTM sve još 'podebljati', a kampanju ćemo prilagođavati specifičnostima svakog tržišta", istaknuo je Lorencin.

Smatra i da Hrvatska i njezin turizam zbog posebnosti ponude, prirodnih i drugih ljepota zaslužuju i moraju imati izvrsnost kampanje i tu, kako kaže, nema kompromisa. "Od svih uključenih djelatnika tražimo predanost i stručnost i to se već vidi, što nam potvrđuju i dobre prve reakcije s tržista za koja smo to i radili", kaže Lorencin.

Komentirao je i situaciju oko vala izbjeglica u Hrvatskoj kazavši kako vjeruje da to neće negativno utjecati na turistički promet. "Po tom pitanju turizam nema problema i vjerujem da će tako i ostati; na to mislimo i to pratimo. Gotovo sva naša tržišta su stabilna, a i naši turisti iz svijeta i Europe znaju i dosta ih se i u svojim zemljama suočavaju s tim globalnim problemom izbjegličke krize", kazao je Lorencin.

396535,396360 ,395485,395147