U Hrvatskoj kući u Parizu predstavljena je hrvatska turistička ponuda kroz posebno promotivno događanje u stilu Mediteranskog vrta, a događaj su priredili Hrvatska turistička zajednica i HTZ-ovo predstavništvo u Parizu, uz podršku Hrvatskog olimpijskog odbora (HOO)
Iz HTZ-a su brojnim francuskim parterima, turističkim agentima, turoperatorima, avioprijevoznicima, medijima, travel blogerima, ali i predstavnicima sportske javnosti i MOO-a željeli predstaviti ono po čemu je Hrvatska najprepoznatljivija u svjetskim okvirima - turizmu i sportu.
"Nakon Europskog prvenstva u nogometu u Njemačkoj, i najveća sportska pozornica svijeta učinila nam se kao izvrsna prilika za dodatnom promocijom naše zemlje", rekao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić. Poželio je sreću hrvatskim sportašima na predstojećim natjecanjima na Olimpijskim igrama te naglasio da su oni ujedno najveći ambasadori hrvatskog turizma u nadolazećim sportskim nastupima u Francuskoj.
Staničić je istaknuo i da je Francuska jedno od naših najvažnijih emitivnih tržišta s velikim potencijalom daljnjeg rasta i razvoja, posebno u smjeru održivosti.
"Uvjeren sam kako ćemo, prema dosadašnjim pozitivnim trendovima, i u ovoj godini ostvariti odličan turistički promet s tog tržišta, posebno u posezoni koja nam slijedi“, rekao Staničić.
Događanju su prisustvovali bivša hrvatska predsjednica te članica Međunarodnog olimpijskog odbora Kolinda Grabar Kitarović, predsjednik Hrvatskog olimpijskog odbora Zlatko Mateša, otpravnica poslova u Veleposlanstvu RH u Parizu Senka Burić te brojni drugi uzvanici.