Nakon izgradnje Pelješkog mosta, krenulo se u megaprojekt gradnje još jednog mosta, onog koji povezuje kopno i otok Krk. Novi Krčki most trebao bi biti izgrađen do 2030.
HAC je, podsjetimo, početkom godine raspisao natječaj za izradu studijske i prometne dokumentacije do lokacijske dozvole za novi most Krk sa spojnim cestama. Plan je da se u naredne tri godine izradi studija utjecaja na okoliš i drugi dokumenti, a onda bi najmanje dvije godine bile potrebne za izvođenje samih građevinskih radova, procjenjuju u HAC-u.
Novi most trebao bi biti dvoetažni, odnosno gornji 'sloj' činit će cesta, dok će željeznička pruga biti na donjem 'katu' mosta. Dužina samog mosta bila bi 850 metara, a vizualni identitet nije određen i nije nužno da novi most bude betonski, kao i onaj postojeći. S pristupnim cestama ukupna dužina projekta bila bi više od 7 kilometara.
Trasa mosta bit će južnije od sadašnje spojne ceste i most neće prelaziti preko otoka Sv. Marko, nego će biti na trasi od istočnog kraja uvale Črišnjeva preko poluotoka na kojem je sada smještena utvrda Maltempo jer je to ujedno i najkraća zračna linija između kopna i otoka Krka na toj trasi.
Akutalni Krčki most ostao bi u funkciji i nakon gradnje novog, no bio bi znatno rasterećeniji.
U HAC-u procjenjuju da će za projektiranje i gradnju biti potrebno najmanje pet godina, jer se i za samu studiju utjecaja na okoliš u prosjeku kod ovako velikih zahvata čeka i do dvije godine, a za kompletnu studiju prihvatljivosti projekta oko tri godine. Tada tek slijede natječaji za izvođenje, pa građevinski radovi.