Dugo najavljivani radovi na Sarajevskoj cesti u Zagrebu, koja će postati avenija, a ujedno i novi južni ulaz u metropolu, trebali bi početi ove jeseni. Nova prometnica pružat će se od rotora u Zapruđu do Ranžirnog kolodvora
Kako smo već pisali, izvođenje radova u prvoj etapi na dva kilometra dugom potezu dobio je GIP Pionir za 12,45 milijuna eura bez PDV-a. Kada krenu, izvođač će imati godinu dana za njihov završetak.
Nova prometnica na dijelovima će biti široka i 40 metara, a imat će po tri prometna traka u svakom smjeru, zeleni pojas za tramvajsku prugu s dva kolosijeka u sredini te pješačke i biciklističke staze na obodima.
Izgradnja pruge u dužini od 2,25 kilometara od Avenije Dubrovnik do Ranžirnog kolodvora neće se obavljati u ovoj fazi radova. Za posao gradnje pruge, procijenjen na 11,45 milijuna eura bez PDV-a, Grad još nije odabrao izvođača radova. Iako je planirano da se ponude predaju do 7. lipnja, rok je naknadno prebačen za 25. srpnja i još nije objavljeno tko je i kakve ponude predao. Kada radovi na pruzi krenu, izvođači će imati godinu dana za njihov završetak.
Ideja je da produženom prugom do Ranžirnog kolodvora u budućnosti vozi linija 8, a ona sada ide od Zapruđa preko Autobusnog kolodvora do Mihaljevca.
Sarajevska avenija trebala bi se cestom u budućnosti spojiti na zagrebačku obilaznicu, za što je potreban vijadukt preko Ranžirnog kolodvora. Njega pak trebaju izgraditi Hrvatske autoceste, a procjena je da će im trebati nekoliko godina za to. Svakako nije naodmet napomenuti da je nedavno šesti put produljen rok na natječaju za izvođača tih radova.