PREDSTAVLJEN IZBORNI STOŽER

ORaH će kampanju bazirati na društvenim mrežama i gerili

16.08.2015 u 11:26

Bionic
Reading

Mirela Holy, predsjednica ORaH-a i Alen Baščevan, predsjednik Izbornog stožera danas su u Zagrebu predstavili Izborni stožer, postupak odabira kandidata i kandidatkinja za liste ORaH-a te koncept kampanje

Uži Izborni stožer ORaH-a sastavljen je od pet koordinatorica i šest koordinatora po izbornim jedinicama (u I Gordan Cmrečki, u II Marina Balen, u III Alen Zadravec, u IV Kazimir Cvrtila, u V Tatjana Fabrični Galić, u VI Slaven Vujić, u VII Martina Kmet, u VIII Danijela Burušić, u IX Željko Ivanišević, u X Marko Pribisalić, u XII Nataša Beširević), a na čelu Stožera su predsjednik Alen Baščevan, potpredsjednica Anita Šlogar i potpredsjednik Dražen Vlahovski.

Sukladno Statutu ORaH-a i pod-statutarnim aktima kandidacijski postupak u ORaH-u se provodi po principu samokandidiranja te valorizaciji pristiglih kandidatura od strane gradskih/općinskih i regionalnih organizacija na temelju šest kriterija:

1. dosadašnjeg stranačkog rada;
2. osobnih karakteristika (upornost, savjesnost, odgovornost,asertivnost/konfliktnost, dosljednost);
3. poznavanja rada institucija i sustava (Ustav, trodioba vlasti, uloga zakonodavne vlasti);
4. poznavanje stranačkih politika (područje interesa i ekspertize); 5. ugled i prepoznatljivost u javnosti
6. poznavanje stranih jezika.

Na temelju bodovanih prijava (od 1 do 10 s maksimalnih 60 bodova) Izborni stožer i lokalne i regionalne organizacije predlažu liste koje sukladno Statutu ORaH-a moraju imati zadovoljeno načelo paritetne demokracije, odnosno biti krojene po metodi ciferšlusa s naizmjeničnim redoslijedom kandidata i kandidatkinja. Prijedlozi lista upućuju se predsjednici ORaH-a koja finalizirane liste šalje na usvajanje Glavnom forumu ORaH-a.

ORaH-ova kampanja će u financijskom smislu biti skromna, fokusirana na konkretne prijedloge za promjenu smjera, optimistična, neformalna, nepretenciozna kampanja koja će se najvećim dijelom oslanjati na dijaloške objave na društvenim mrežama i gerilsku komunikaciju, ORaH-ovu 'Izbornu kuharicu' za gospodarski i moralni oporavak Hrvatske, ulične akcije i izložbe i programske stripove.