NOVA STRATEGIJA

Ostojić gradi kampanju na temeljima 'zdravog grada'?

29.04.2013 u 16:47

Bionic
Reading

U izbornom stožeru SDP-ovog kandidata za gradonačelnika Zagreba Rajka Ostojića u velikoj su nedoumici posljednjih dana. Iz reklamne agencije Bruketa&Žinić nagovaraju ih da se Ostojić u kampanji predstavi biračima s idejom – zdravog grada, piše Globus

U dosadašnjoj se kampanji i sam Ostojić uvjerio u to da ga ljudi cijene kao liječnika, piše Globus. Kad se na zagrebačkim ulicama sretne s građanima, mnogi od njih traže liječničke savjete od njega ili razgovaraju s njime o zdravlju.

Marketinški kreativci drže da liječničku profesiju treba iskoristiti kao Ostojićevu prednost, no dio ljudi iz njegova stožera rezerviran je prema ideji koja bi cijelu kampanju bazirala na priči o zdravom gradu.

Boje se, naime, da bi slogan 'zdravi grad' Ostojića cijelo vrijeme na neki način vezivao uz poziciju ministra zdravstva. Činjenica je da ga mnogi i sada percipiraju više kao ministra zdravstva nego kao kandidata za gradonačelnika Zagreba, no ima u stožeru onih koji smatraju da ne bi trebali podsjećati na to da je Ostojić ministar u Vladi, pogotovo jer Vlada trenutno ne uživa veliko povjerenje.

No, kako pojašnjavaju marketinški stručnjaci, ideja o 'zdravom gradu' odnosila bi se prije svega na zdrave gradske financije, na zdravo poduzetničko okruženje, na zdravu industriju i niz drugih oblika zdravog upravljanja gradom.