Izvješće Europske komisije za Hrvatsku u području obrazovanja nakon duljeg vremena ne donosi specifične primjedbe i preporuke, što je bilo redovita pojava od 2015. godine, priopćili su u utorak iz Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Hrvatska je među nekoliko država članica Europske unije koje nisu dobile specifične preporuke za područje obrazovanja u izvješću Europske komisije Vijeću Europske, ističe se u priopćenju, uz napomenu da je to velika novost za Hrvatsku.
U izvješću za Hrvatsku istaknuta je važnost razvoja digitalnih vještina, te kako se uvođenje digitalnog obrazovanja u Hrvatskoj pokazalo iznimno važnim u vrijeme krize. Potreban je daljnji razvoj infrastrukture i digitalnih obrazovnih materijala kao i razvoj digitalnih kompetencija učitelja, nastavnika, učenika i odraslih, u kom smjeru Ministarstvo znanosti i obrazovanja završava Akcijski plan za nastavu na daljinu za sljedeću školsku i akademsku godinu, kaže se.
Ovo je veliki uspjeh za hrvatski obrazovni sustav posebno u vrijeme krize uzrokovane pandemijom jer se Hrvatska ovime našla uz bok najrazvijenijih europskih država poput Finske, Francuske i Estonije, kaže u izjavi u priopćenju ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak. "Drago mi je da je Europska komisija prepoznala naše napore u području obrazovanja što potvrđuje dobar smjer obrazovne reforme koju smo uveli u sve škole diljem Hrvatske", dodaje.
Prijašnje preporuke Europske komisije, odnosno Vijeća Europske unije Hrvatskoj, bile su usmjerene na obrazovanje odraslih te nužnost provođenja obrazovne reforme.
"Od ulaska u EU, Hrvatska je svake godine osim jednom dobivala preporuke iz obrazovanja tako da je sama činjenica da ih ove godine nismo dobili pokazatelj uspješnosti obrazovne reforme", zaključila je ministrica Divjak.