Nezavisna kandidatkinja za zagrebačku gradonačelnicu Marina Pavković ustvrdila je u petak da je potrebno snažno intenziviranje gradnje novih pruga i radikalno povećanje kvalitete usluge gradskih i prigradskih željeznica
Mrežu linija koju čine smjerovi istok – zapad od Dugog Sela do Zaprešića, smjer uz Savsku cestu koji se račva prema Karlovcu i Sisku treba, kazala je Pavković na konferenciji za novinare, nadopuniti smjerom nove osovine Zagreba u nastajanju – Radničke ceste.
Osigurani koridor povezuje aerodrom s gradom, ali i dva konurbacijska partnera - Zagreb i Veliku Goricu. Pavković se zalaže za rješenje brze shuttle veze na toj relaciji, integrirane u mrežni sustav metropolitanske željeznice s ishodištem u Velikoj Gorici i završnom postajom na Zagrebačkom glavnom kolodvoru.
Na suvremene gradske i prigradske vlakove, pa i one međugradske, valja, smatra, gledati kao element dinamike i estetike i ne ih skrivati od pogleda ljudi ukopavanjem pod zemlju. Zalaže se za oslobađanje partera u cijelom užem gradskom centru.
Iznoseći kritike na račun dostupnosti informacija o poremećajima u prometu i pružanju pomoći osobama s posebnim potrebama i smanjenom pokretljivošću, ocijenila je da je udobnost i opremljenost stajališta i kolodvora u Zagrebu neprihvatljivo niska, kao i čistoća sanitarnih čvorova.
Stoga je najavila gradnju novih, suvremenih, udobnih i funkcionalnih stajališta, dostupnost usluga na njima, dostupnost parkirnih mjesta za osobna vozila i bicikle te unapređenje gustoće linija, kao i povezivanje grada i prigradskih naselja čestim i modernim vlakovima.