Ministarstvo obrazovanja na svojim web-stranicama objavilo je da mu se pri izračunu postotne zastupljenosti udžbenika dogodila pogreška i da je zbog toga cijeli postupak morao biti ponovljen, piše Večernji list
'Sustav je kod generiranja postotne zastupljenosti, multiplicirao broj odabira učitelja/nastavnika i generirao umjesto jednog odabira učitelja/nastavnika multiplicirani odabir udžbenika i pripadajućeg dopunskog nastavnog sredstva i na taj način utjecao na postotnu zastupljenost u 257 od 2229 slučajeva (u 231 slučaju nije došlo do promjene statusa udžbenika, promjene su izazvane u 27 slučajeva)', pojašnjavaju na stranicama Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta.
U ponovnom izračunavanju ispostavilo se da je 15 novih naslova prešlo prag od 10-postotne zastupljenosti, ali i da je 12 naslova palo ispod 10 posto i da nemaju mogućnost ući u škole, piše Večernji list.
Prikladnima za uporabu u nastavnome i odgojno-obrazovnome procesu smatraju se oni udžbenici i pripadajuća dopunska nastavna sredstva za koje se u postupku izjašnjavanja izjasnilo najmanje 10 posto učitelja, odnosno nastavnika.