Policija je izdala priopćenje u kojem se brani od navoda Nenada Juričića strojovođe vlaka koji je u središtu Rijeke izletio s tračnica, a u kojima Juričić, proziva policiju zbog neprofesionalnog pristupa kod ispitivanja. Iz PU PGŽ kažu da je obavljen niz obavjesnih razgovora, što je redovna procedura i da je Nenad Juričić ispitan bez nasilja i prema zakonu.
Uprava HŽ Holdinga, pak, i dalje odbija sve kalkulacije o uzroku nesreće teretnoga vlaka u Rijeci te daje Policiji i HŽ-ovom povjerenstvu potporu u očevidu koji još traje - napominju iz Uprave Hrvatskih željeznica i dodaju da ne žele komentirati pretpostavke o nečijoj krivnji, sve dok ona nedvojbeno ne bude utvrđena. O daljnjim postupcima odlučit će, nastavljaju, ovisno o nalazima koje dobiju po završetku očevida. Inače, osim što je nesrećom učinjena ogromna materijalna šteta, dodatni gubitak stvara se zbog zatvorene pruge, jer teret je sada nemoguće dostaviti u Luku Rijeka.
Sve interventne ekipe HŽ-ovih tvrtki i povjerenstva, zatim Metisa, Iveca, Luke Rijeka kao i ekipa Krim policije već su treći dan na terenu na Pećinama gdje je u noći sa petka na subotu u 3.05 sati teretni vlak natovaren kontejnerima velikom brzinom uletio u Rijeku, izletio iz tračnica i rasuo se kod Tower centra. Srećom, ljudskih žrtava nije bilo, a lekše je ozlijeđen pomoćnik strojovođe i dva prolaznika.
Iako radovi ne staju, danju niti noću, pri kraju je tek čišćenje i popravak jednog od tri kolosijeka. Rasuto koštano brašno odvozilo bez prekida sinoć do 23 sata, no tada je pala kiša, čega su se svi i pribojavali. Da ne bi došlo do močenja rasipanog tereta i njegovog zadržavanja u tlu, Metis se je na vrijeme pripremio te ga pokrio vodonepropusnom ceradom.
Pomoćni vlak s velikom HŽ-ovom dizalicom stigao je jučer ujutro i od tada brojni Riječani, koji danima znatiželjno obilaze mjesto nesreće, gledaju impresivne prizore. Smrskane željezne grdosije dizalica razvlači kao gusjenice visoko u zrak i premješta na drugi kraj, gdje počinje njihovo rezanje. Iskrilo je cijele noći, a malo dalje na desetke radnika s maskama, lopatama je trpalo rasuti smrdljivi prah u vreće koje je dizalica prenašala na kamione Metisa.
Krim policajci svaki izvučeni komad vlaka označavaju policijskim brojevima, mjere, fotografiraju i bilježe. Nekoliko metara dalje velikim bučnim usisavačem u cisternu se skupljalo preostalo koštano brašno. Do danas ujutro sa mjesta nesreće uklonjeno je 10 vagona i pripadajućih kontejnera, a ostalo je još tri vagona i i pet kontejnera. Kada se i oni uklone očekuje se uspostava prometa na trećem kolosijeku kolodvora Sušak – Pećine, a ako se raščišćavanje nastavi ovim tempom to bi moglo biti u utorak, najavljuju iz HŽ-a.
Dok se ne makne pomoćni vlak s dizalicom, ekipe Elektrotehničke sekcije Rijeka ne mogu sanirati kontakte mreže iako su sve pripreme za sanaciju već obavili. Po kolodvorima između Karlovca i Moravica na otpreme prema Rijeci čeka oko 300 vagona, a u grad je stigla i matica sa 800 kontejnera od kojih oko 200 treba prevesti željeznicom prema unutrašnjosti. Putnici i dalje relaciju Škrljevo – Rijeka prelaze autobusima.