Kilometarske kolone vozila na autocesti Zagreb – Split ispred ulaza u tunel Sveti Rok prošle subote nisu nastale zbog redovitog održavanja tog tunela, kako su tvrdili u Hrvatskim autocestama Održavanje i naplata cestarine, nego zbog oštećenog šahta
Stoga je ograđen dio autoceste oko tog šahta u Svetom Roku, a isto je učinjeno i u tunelima Plasina i Grič, gdje su također utvrđeni popucali šahtovi. Tako su u HAC-ONC-u opet lagali o šahtovima na Dalmatini, čije loše stanje ozbiljno ugrožava sigurnost prometa.
Zbog popucalog šahta u tunelu Plasina 20. srpnja došlo je i do trostruke prometne nesreće u kojoj je nekoliko osoba ozlijeđeno. Tada je direktor Sektora održavanja Milan Stanković tvrdio da su šahtovi na autocestama koje održava HAC-ONC bili pregledani 19. lipnja. Povjerenstvo HAC-a je pak tvrdilo da šahtovi i odvodnja na autocestama ipak nisu pregledavani.
Zbog toga je uprava HAC-ONC-a 25. srpnja smijenila Stankovića i još četvoricu odgovornih osoba. Tad su u toj tvrtki ustvrdili da su odmah nakon nesreće u Plasini već 22. srpnja dali nalog da se svi šahtovi pregledaju i da je to i učinjeno.
Isto su ustvrdili i 27. srpnja, uz napomenu da nema opasnosti za sigurnost prometa. No, nakon nešto više od mjesec dana ogradili su šahtove u Plasini, Griču i Svetom Roku, uz tvrdnju da se radi o redovnom održavanju, piše Večernji list.
A vozači koji su gubili vrijeme u kilometarskim kolonama zbog toga čudili su se što na ograđenom prostoru nema nikakvih radova. A razlog je tome što šahtovi nisu pregledani ni jednom nakon nesreće u Plasini, Jer da jesu, ne bi onda ophodnja tek krajem kolovoza i početkom rujna otkrila da su tri šahta u navedena tri tunela u raspadajućem stanju.
U HAC-ONC-u su tek nakon novinarskog upita priznali istinu o šahtovima, ali su ustvrdili da je do otkrića oštećenih šahtova došlo pri redovnom održavanju.
Više pročitajte ovdje