Prometni stručnjak Željko Marušić ocijenio je da je povećanje cijene naknade za okoliš koju predlaže Ministarstvo zaštite okoliša i prirode za vozila koja godišnje prijeđu više od 10.000 kilometara nepotrebno, pogrešno te da se radi o demagoškoj mjeri "koja vodi u slijepu ulicu, premda je namjera bila put prema pravednosti".
To je kao kad bi vam zdravstveno osiguranje bilo skuplje ako se više liječite, rekao je Marušić za Hinu. Mislim da je to pogrešan put i jedna demagoška metoda, treba ići generalnim promicanjem ekoloških rješenja, ističe. Ekologija je jednako sigurnost, kad vozite ekološki, vozite sigurno budući su ekološka vozila ujedno vrlo sigurna. Trebalo bi uvesti benefite na trošarine za nova vozila od 50 do 100 posto i koja imaju pet zvjezdica (na NCAP testu sigurnosti novih automobila) i zadovoljavaju normu Euro 6 emisije štetnih plinova, smatra Marušić.
Predložena mjera i nije toliko ni loša, ali sam protiv jer je to krivi pristup budući se na gorivo plaćanju nesrazmjerno velika davanja, jer kada vozite puno kilometara onda itekako kroz gorivo platite i sve ostalo. To je jednostavno loš put, smatra Marušić. Kod nas posao rade ljudi koji mu nisu dorasli, dodao je.
Ministarstvo zaštite okoliša i prirode namjerava Vladi predložiti povećanje ekološke naknade za osobna vozila koja godišnje prijeđu više od 10.000 kilometara, i to od 15 do 40 kuna godišnje ovisno o prijeđenoj kilometraži i količini ispuštenih emisija ugljikovog dioksida. Usvoji li Vlada taj prijedlog, ekološka naknada za osobna vozila koja godišnje prijeđu više od 10.000 kilometara.povećala bi se u prosjeku za 15 kuna, za one koji prijeđu od 20.000 do 30.000 kilometara za 30 kuna godišnje, a one iznad 30.000 kilometara naknada bi poskupjela za 40 kuna godišnje.