Epohalno propadanje masovnih medija odražava se i u osipanju poslovnog carstva Ruperta Murdocha, 82-godišnjeg medijskog mogula australsko-američkog podrijetla
Murdoch je ovih dana prisiljen razdijeliti svoj News Corporation, drugi po veličini zabavno-medijski konglomerat svijeta, na dva dionička društva. Prvo je profitabilni sektor zabave, a drugo sektor medija među kojima su neki vrlo tiražni (Wall Street Journal, The Sun...), ali općenito mnogo manje nego nekad, pa bilježe gubitke. Situacija se dramatično pogoršala nakon skandala i sudskih procesa zbog hakiranja telefona ljudi o kojima se pisalo, a koji su doveli do gašenja Murdochova britanskog tabloida News of The World. To svakako nije jedini Murdochov tabloid koji je u utrci za zaradom ignorirao novinarsku odgovornost, zakone i dobar ukus.
Murdoch, koji je nedavno predao i papire za razvod od skoro dvostruko mlađe supruge Wendi Deng, popustio je pod pritiskom zabrinutih ulagača koji traže da se odstrani 'bolesno' tkivo što ruši cijenu ostalim poslovnim 'draguljima' poput 20th Century Foxa i National Geographica. Sam Murdoch tvrdi da se ne namjerava odreći novinarstva jer je na njemu i izgradio svoj poslovni imperij. Dosad, međutim, još nije pronašao zadovoljavajući način da njegovi mediji u mrežnoj eri naplaćuju informacije.
Samom Murdochu, naravno, u starosti zbog poslovne krize ne bi trebala prijetiti bijeda materijalnog tipa: Forbes procjenjuje njegovu imovinu na 11,2 milijarde dolara.