U spremnicima Concordije ima 2.400 tona goriva, koje bi nizozemska tvrtka Smit trebala iscrpsti. Stručnjaci tvrtke su već spremni, samo čekaju kada će se obznaniti završetak traganja za nestalim osobama
Pronađeno je tijelo ženske osobe u unutrašnjosti broda Costa Concordia zbog čega se broj poginulih u nesreći popeo na 12 osoba, izvještava BBC. Policija je izjavila da će se DNA testom utvrditi identitet žene koja je na sebi imala prsluk za spašavanje.
'Nastavlja se traganje za nestalim osobama s broda Costa Concordia koji je doživio havariju prije tjedan dana', izjavio je komesar za izvanredno stanje, Franco Gabrielli, na današnjoj konferenciji za novinare u Porto Santo Stefanu. Još se traga za 23 osobe od 4.234 putnika i članova posade, a službeno je 12 osoba poginulo. Gabrielli je kazao kako je okolica već zagađena naftom.
U spremnicima Concordije ima 2.400 tona goriva, koji bi nizozemska tvrtka Smit trebala iscrpsti. Stručnjaci tvrtke su već spremni, samo čekaju kada će se obznaniti završetak traganja za nestalim osobama. I dalje se vodi polemika oko toga što se dogodilo na komandnom mostu u vrijeme havarije i kako je reagirao zapovjednik Francesco Schettino.
Proučava se hard disc na kojem su snimke s komandnog mosta, ali i s paluba i hodnika, jer se na brodu gotovo svugdje nalaze TV kamere. U SAD-u je pokrenuta prva class action protiv tvrtke Costa Crociere, odnosno protiv tvrtke Carnival u čijem je vlasništvu Costa. Traži se odšetata od po 123.000 eura za svakog putnika.
Kapetan negira da je oklijevao sa slanjem SOS signala
Kapetan kruzera Costa Concordia, koji se nasukao i prevrnuo u Tirenskom moru, izjavio je sucima da je smjesta obavijestio vlasnike broda o nesreći i zanijekao da je odgađao proglašavanje uzbune i slanje signala za pomoć, doznaje se u subotu iz sudskih izvora.
Kapetana Francesca Schettina krivi se da je 13. siječnja izazvao nesreću u kojoj je živote izgubilo 11 ljudi. Nalazi se u kućnom pritvoru, optužen za više ubojstava, izazivanje brodoloma i napuštanje broda prije nego su putnici bili evakuirani.
Tužitelji tvrde da je kapetan usmjerio brod na samo 150 metara od obale otočića Giglio, manevar poznat kao 'pozdrav' kako bi se javio otočanima.
Schettino je priznao da se previše približio obali, ali negira da je jedini odgovoran za nesreću. Uporno tvrdi da je toj nesreći pridonijelo više čimbenika, kao i to da je direktora operacija Costa Cruises Roberta Ferrarinija u više navrata zvao da pošalje u pomoć tegljače i helikoptere.
Iz Costa Cruises tvrde da je Schettino oklijevao sa slanjem SOS signala i evakuacijom putnika te da je sjedištu kompanije slao lažne informacije.