Globalni brendovi u različitim kulturama, digitalizacija radija i revolucionarni potencijal blockchain tehnologije - tek je mali dio intrigantnih tema koje regionalnoj komunikacijskoj industriji donosi 9. Weekend Media Festival koji će se od 22. do 25. rujna održati u prostorima stare tvornice duhana u Rovinju pod pokroviteljstvom Adris grupe
Ovogodišnje izdanje Weekenda dovodi više od 120 govornika, među kojima je i predsjednik Uprave HT-a Davor Tomašković, a koji će zajedno s novinarom i urednikom Zoranom Šprajcom razgovarati u programu 'One on one talk'. Na festivalu će sudjelovati i oko 4000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, kao i 350 studenata iz cijele regije te oko 550 akreditiranih novinara.
'Zacrtali smo sebi ambiciozan cilj, a to je da deveti Weekend bude toliko dobar da će svi željeti doći na deseti jubilarni. Ponovno smo iskoračili u neke nove teme i ponovno prvi otvaramo priče o sasvim novim tehnologijama, o kojima će za nekoliko godina svi govoriti. Ne zaboravljamo, naravno, ni dobru zabavu, a toga će ove godine biti još više i još bolje', kazao je danas na predstavljanju programa Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala
Popis predavača predvode Shawn Pecas Costner, koji je 18 godina radio u glazbenoj industriji i vodio promociju glazbenika kao što su Rihanna, Young Jeezy, Rick Ross, Ludacris, Big Sean i mnogi drugi te je izvršni direktor u Roc Nation Sportsu, kompaniji za sportski menadžment čiji je vlasnik slavni hip hop mogul Jay-Z
Lazar Džamić, direktor strateškog planiranja u nekoliko londonskih kreativnih agencija i jedan od prvih digitalnih stratega u Velikoj Britaniji, ponudit će recept za gotovo savršeno oglašavanje kreiranjem uspješnih poruka u svijetu lakog ignoriranja.
Gosti Weekenda bit će i Jarno Vanhatapio i Magnus Emilson, dvojac koji stoji iza NA-KD.com, švedskog modnog webshopa koji dostavlja robu vodećih svjetskih brendova u više od 100 zemalja svijeta.
'One on one talk' ove godine rezerviran je za Zorana Šprajca i predsjednika Uprave Hrvatskog TelekomaDavora Tomaškovića
'Predavači koje već sada imamo u programu jamče da ćemo i ove godine u Rovinju kolegama iz regije moći ponuditi informacije o najnovijim trendovima u svijetu. Na panel raspravama također ćemo okupiti ljude koji na kreativan i inovativan način povezuju Hrvatsku i regiju s cijelim svijetom, ali uspijevaju napraviti i iskorake po kojima možemo reći da smo u svjetskom vrhu', istaknuo je Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekenda.
Radio se vraća na velika vrata pa će organizatori na Weekend panelu pokušati objasniti zašto na mediju za koji se tvrdilo da nema budućnosti rastu oglašivački budžeti i koje su inovacije omogućile novi uspon radija.
O inovacijama će se govoriti i na panelu o blockchain tehnologiji, na kojoj se temelji i najpoznatija virtualna valuta Bitcoin, ali koja pruža neograničene mogućnosti u bankarstvu, kao i u javnim uslugama poput sklapanja ugovora. Sudionici panela o globalnim brendovima razgovarat će o tome kako stvoriti globalni brend i kako njime upravljati u različitim kulturama i okruženjima.
'Rovinj je na najboljem putu da postane globalni brend, a Weekend Media Festival događaj je koji tome pridonosi okupljajući kreativne i inovativne ljude iz cijelog svijeta. Upravo su to vrijednosti na kojima je izgrađena i Adris grupa i koje ćemo i dalje promicati, između ostaloga potporom ovakvim okupljanjima', rekla je Kristina Miljavac iz korporativnih komunikacija Adris grupe.
Inače, u okviru 9. Weekend Media Festivala ponovno će se održati regionalna revija BalCannes i dodjela nagrada SoMoBorac. BalCannes se održava peti put, a ove godine oglašivači imaju još važniju ulogu jer će odabrati 25 najboljih projekata iz šest zemalja regije te dodijeliti nagrade, među ostalima za najbolju agenciju i projekt BalCannesa.
Digitalna nagrada SoMoBorac ima novu kategoriju, SoMoRitanac, namijenjenu najboljoj digitalnoj kampanji koja je pridonijela nekoj višoj svrsi.
Kako ističu organizatori, glazbeni program uvijek je bio jedan od najjačih aduta Weekend Media Festivala, a tako će biti i ove godine, jer će festivalski program biti otvoren velikim koncertom Hladnog piva 22. rujna.