Ovih dana održava se QuakeCon, službeno događanje Id Softwarea koje se tradicionalno održava svake godine kako bi se novinarima i gejmerskoj populaciji općenito predstavili planovi te legendarne kompanije
Prolazeći kroz naslove koji se još ove godine trebaju naći na policama trgovina, teško je ne zastati na Rageu, FPS-u koji ima fantastičan potencijal u svakom pogledu. Još kad znate da se radi o prvom Id-ovom projektu još od 2004. godine i Dooma 3...
A o Rageu se ponajviše pričalo i na ovogodišnjem QuakeConu, tradicionalnom eventu koji Id organizira svake godine kako bi se javnost upoznala s njegovim planovima. Prigodom toga prikazan je i potpuno novi trailer koji najdublje do sada ulazi i u samu priču:
Ekipa s Kotaku.com potrudila se i prenijela neke od citata s izlaganja Johna Carmacka, šefa Id Softwarea, mi prenosimo najzanimljivije od njih:
'Rage je u produkciji punih šest godina! Radi se o, iz moje perspektive, najzabavnijoj Id-ovoj igri dosad.
Učitavanje jedne teksture na Xboxu 360 može potrajati maksimalno 150 milisekundi, dok za cijeli level u najgorem slučaju treba 15 sekundi.
Jako me ljuti što nam Microsoft i Sony ne dopuštaju da u konzolu ukopčamo tipkovnicu.
Blu-Ray mnogo se sporije učitava od DVD-a.
Instalacija Ragea na Xboxu 360 bit će teška 21-22 GB.
Iako su PC-ovi danas mnogostruko brži od konzola, često imamo velike probleme kako bi igra radila u 60 FPS-a na PC-u zbog toliko slojeva hardvera i softvera između same igre i hardvera.
Još i danas u nekim novim igrama postoje linije koda koje su izvorno bile u Quakeu – nisu tu zbog nikakvog valjanog razloga, ali tu su.'