STIGAO I NOVI TRAILER

QuakeCon: Carmack o Rageu

05.08.2011 u 09:27

Bionic
Reading

Ovih dana održava se QuakeCon, službeno događanje Id Softwarea koje se tradicionalno održava svake godine kako bi se novinarima i gejmerskoj populaciji općenito predstavili planovi te legendarne kompanije

 Prolazeći kroz naslove koji se još ove godine trebaju naći na policama trgovina, teško je ne zastati na Rageu, FPS-u koji ima fantastičan potencijal u svakom pogledu. Još kad znate da se radi o prvom Id-ovom projektu još od 2004. godine i Dooma 3...

 

A o Rageu se ponajviše pričalo i na ovogodišnjem QuakeConu, tradicionalnom eventu koji Id organizira svake godine kako bi se javnost upoznala s njegovim planovima. Prigodom toga prikazan je i potpuno novi trailer koji najdublje do sada ulazi i u samu priču:

 

 

 

Ekipa s Kotaku.com potrudila se i prenijela neke od citata s izlaganja Johna Carmacka, šefa Id Softwarea, mi prenosimo najzanimljivije od njih:

 

'Rage je u produkciji punih šest godina! Radi se o, iz moje perspektive, najzabavnijoj Id-ovoj igri dosad.

 

Učitavanje jedne teksture na Xboxu 360 može potrajati maksimalno 150 milisekundi, dok za cijeli level u najgorem slučaju treba 15 sekundi.

 

Jako me ljuti što nam Microsoft i Sony ne dopuštaju da u konzolu ukopčamo tipkovnicu.

 

Blu-Ray mnogo se sporije učitava od DVD-a.

 

Instalacija Ragea na Xboxu 360 bit će teška 21-22 GB.

 

Iako su PC-ovi danas mnogostruko brži od konzola, često imamo velike probleme kako bi igra radila u 60 FPS-a na PC-u zbog toliko slojeva hardvera i softvera između same igre i hardvera.

 

Još i danas u nekim novim igrama postoje linije koda koje su izvorno bile u Quakeu – nisu tu zbog nikakvog valjanog razloga, ali tu su.'