Radničko vijeće Brodogradilišta 3. maj je na konstituirajućoj sjednici, na kojoj je za predsjednika ponovno izabran Juraj Šoljić, iskazalo zabrinutost zbog stanja u tvrtki, za sudbinu radnika i samog 3. maja, posebice zbog kašnjenja gradnji novih brodova, nedostatka materijala i upućivanja radnika na teren izvan mjesta rada, izvijestili su u ponedjeljak iz Radničkog vijeća Brodogradilišta 3. maj
U Radničkom vijeću smatraju da su za nastalo stanje najviše odgovorni Uprava i vlasnik brodogradilišta. Zabrinuti su zbog stanja u knjizi narudžbe i ugovorenih poslova. Traže da se hitno plati materijal za novogradnju broda br. 528 te da se radnici upućeni na teren odmah vrate na poslove i gradnje u 3. maju. Uz hitno plaćanje dobavljača, traže i povrat pozajmice za Grupu Uljanik.
Iz Radničkog vijeća zatražili su i poseban izvještaj o ispunjenju stavki iz Ugovora o prijenosu dionica na Uljanik, koje se odnose na investicijsko ulaganje, učešće novog vlasnika i knjigu ugovorenih poslova.
'Radničko vijeće će sukladno pozitivnim propisima i zakonima i u skladu s pravilima djelovati na očuvanju društva i djelatnosti. Ovim putem, kao predstavnici radnika, tražimo da se od strane odgovornih stvore uvjeti i da se nastavi kontinuirana proizvodnja, jer je ona jedini jamac opstojnosti i brodograđevne djelatnosti 3. maja', naveli su iz Radničkog vijeća.
Prema podacima iz priopćenja, u Radničko vijeće izabrano je šest članova Sindikata metalaca Hrvatske – Industrijskog sindikata (SMH-IS), tri su člana iz Sindikata Istre, Kvarnera i Dalmacije (SIKD), a dva iz Sindikata 3. maja.
Za predsjednika Radničkog vijeća izabran je Juraj Šoljić, koji je povjerenik SMH-IS u brodogradilištu, dok je zamjenik Veljko Todorović, a obojica su već obavljali te dužnosti. Na istoj sjednici za predstavnika radnika u Nadzornom odboru brodogradilišta imenovan je Juraj Šoljić.
Kako se ističe iu priopćenju, Šoljić je još prije četiri mjeseca ostavkom na članstvo u Nadzornom odboru bio ukazao na probleme u Grupi Uljanik te je poručio vlasnicima, državi i javnosti da bi način vođenja tvrtke mogao učiniti upitnima isplatu plaća i normalno funkcioniranje brodogradilišta.