Prošlotjedno otvaranje radova na novoj autocesti od Zagreba prema Bjelovaru i Koprivnici, prije bi se moglo nazvati igrokazom, nego početkom gradnje. Čim su se kamere ugasile, a premijer i ministri napustili spomenuto gradilište, istina je izišla na vidjelo. Zemljište za svečanost Vlada je posudila. Radovi još nisu ni počeli
Nova autocesta Zagreb-Bjelovar-Koprivnica ići će i preko zemljišta Ljubice Buntak. No, to što pregovori s vlasnicima nisu završeni, nije spriječilo premijera, koji se dovezao u petoj brzini, da otvori radove. Pa je za svečanost iznajmljena - tuđa parcela. 'Ovo za mene nisu radovi, to je politički skup. Da sam znala da se to radi nikad ne bi potpisala!', rekla je Ljubica za Novu TV
U šatoru i bini posebno sastavljenoj za tu priliku, prije tjedan dana, naguravali su se ministri, stranački dužnosnici, koalicijski partneri. Uzvanici su otišli. Bageri, koji su, očito, samo poravnali teren za parkiranje visokih gostiju danas su ugašeni. Radovi stoje. Izgradnja bjelovarsko-bilogorskog ipsilona protumačena je kao premijerova nagrada za vjernost koalicijskim partnerima. Novi kilometri do Bjelovara i Koprivnice, vrijedni su više od 2 milijarde kuna.
Asfalt je sada u Ljubičinim rukama. Barem još dva mjeseca. Taj je rok dala Hrvatskim autocestama. 'Ako se do 1.7. ne dogovorimo u vezi cijene, imamo pravo njima zabraniti sve poslove', dodaje Ljubica. Djedovinu ne da za sitniš. Ponudu od 27 kuna po kvadratu, glatko je odbila i traži 35 eura po kvadratu.
U ministarstvu prometa ovime se ne žele baviti. Novinare su uputili na HAC. U HAC-u priznaju da su zemlju unajmili za otvorenje i da sada pregovaraju o njezinoj kupnji. Ne nagode li se, tržišnu cijenu će procjenjivati sudski vještak. Završi li sve na sudu, država uz određenu naknadu, može oduzeti zemljište. No, neriješenih imovinsko-pravnih odnosa u mjestu ima još. Kako onda povjerovati vladajućima da žurno otvaranje radova nije bio mamac za birače?