Budućnost komunikacije i marketinga, prijevoz i obrazovanje budućnosti teme su kojima je u petak počeo prvi dan konferencijskog dijela 10. Weekend Media Festivala, najvećega regionalnog skupa komunikacijske industrije na koje organizator očekuje više od 4500 sudionika koji će u sljedeća dva dana imati priliku biti na više od 30 predavanja, panela, prezentacija i radionica koje pripremaju mnogi govornici iz svih krajeva svijeta
Jedan od najpoznatijih marketinških stručnjaka u regiji Srđan Šaper (član negdašnjih Idola) rekao je u razgovoru s direktorom festivala Tomom Ricovom da smo 'mi u regiji specijalisti kako iz maloga napraviti najviše'.
'Nemamo ni ljudi ni financija, dok kod Skandinavaca vlada obilje koje treba svesti na jednostavne stvari. Mi pitamo i tražimo, a to je vrsta otvorenosti na koju Skandinavci nisu navikli. Zatvoreniji su kao društvo i teško prelaze barijere koje mi preskačemo', rekao je Srđan Šaper.
Fokus prvoga dana Weekenda bio je i na norveškom startupu i edukacijskom brendu 'Kahoot', kojemu je cilj poboljšati izobrazbu na svjetskoj razini. Već su okupili, kako se čulo, veliku zajednicu koja je načinila 20 milijuna edukativnih igara. Njihov pristup temelji se na inkluzivnom dizajnu, o čemu su govorili njegov osnivač Jamie Brooker i Onny Eikhaug iz norveškog centra za dizajn i arhitekturu.
Weekend već deset godina donosi koncept kreativnog dokoličarenja, a autor tog termina, koji je prihvaćen među sudionicima, jest direktor korporativnih komunikacija Adris grupe Predrag Grubić. Desetljeće Weekenda sumirao je na istoimenom panelu.
'Weekend Media Festival je opstao ponajprije zbog koncepcije festivala, odnosno kreativnog dokoličarenja. Weekend je također odolio kušnji natjecanja i žiriranja koja potroši i najbolje odnose među kolegama, prijateljima i suradnicima. Opstao je i napose zbog toga što su političari dovedeni u ravnopravni odnos s drugim sudionicima festivala i nismo dopustili da im to bude dodatna pozornica za njima tako drago uslikavanje', istaknuo je Grubić.
Branimir Brkljač iz Terra Panonice Srbija dodao je kako je Weekend za njega 'oaza u kojoj se svi osjećaju kao dio istog plemena'.
'Bez obzira na sve promjene u ovih 10 godina, komunikacija ostaje najvažnija, a danas kad smo reducirani na followere i likeove, važno je ovo jedinstveno iskustvo', ocijenio je Brkljač.