Visino istraživanje na 400 ispitanika u četiri najveća grada u Hrvatskoj - Zagrebu, Splitu, Rijeci i Osijeku - provedeno je u sklopu Visine proljetne nagradne igre u kojoj svako plaćanje karticom pruža novu mogućnost. Sve što ljubitelji proljetne kupovine trebaju učiniti jest potrošiti više od 50 kuna koristeći svoju Visa karticu između 6. travnja i 6. lipnja, popuniti kupon i imaju mogućnost osvajanja vrijednih nagrada, uključujući putovanje u London za dvije osobe, sa 7500 kuna džeparca na prepaid Visa kartici, a u igri su i druge novčane nagrade
Kako bi nagradnu igru dodatno približila korisnicima kartica, Visa je pokrenula promotivnu internetsku stranicu www.shopwin.com.hr na kojoj svi ljubitelji proljetne kupovine mogu pronaći dodatne informacije o nagradnoj igri.
Visino istraživanje pokazalo je da je kartično plaćanje postalo uobičajeno za hrvatske građane budući da ih prilikom kupovine već gotovo 30 posto plaća debitnim karticama jer to smatraju pogodnijim, dok dodatnih 32 posto plaća svojim kreditnim karticama jer omogućuju bolju kontrolu proračuna.
Visina nagradna igra nastavlja se na nedavno predstavljenu Visinu globalnu platformu branda 'More People Around the World Go With Visa' na svjetskoj razini koja opisuje kako Visa ljudima diljem svijeta omogućuje aktivnosti koje su njima najvažnije. Kampanja je poziv da se svaki dan u potpunosti iskoristi. Ne radi se o većoj potrošnji, već o korištenju Vise – boljeg načina elektroničkog plaćanja – za one stvari koje su vam svakodnevno važne.