Kandidat Domovinskog pokreta za zagrebačkog gradonačelnika Miroslav Škoro upozorio je u ponedjeljak na neriješen problem vodoopskrbe i ogromni gubitak vode zbog neodržavanja sustava, a morao je odgovarati i na neugodna pitanja u vezi s angažmanom repera Zizija u predizbornom spotu
Riječ je o gubicima koji idu do 48 posto i posljedično vrlo visokoj cijeni vode, rekao je te dodao da problem postoji i s odvodnjom otpadnih voda.
Cijena kubnog metra vode danas je oko 15-20 kuna, a 1998. je bila 4,30 kuna i nevjerojatno je koliko se toga "nalijepilo" na osnovnu cijenu, rekao je Škoro na konferenciji za novinare ispred gradske tvrtke "Vodoopskrbe i odvodnje".
Razlog je u tome što se iscrpi 300.000 kubnih metara vode, ali se u sustavu izgubi gotovo polovina zbog neodržavanja vodovodne mreže, upozorio je.
O tome ćemo voditi računa kada budemo vodili Grad, kao i o činjenici da građani Zagreba plaćaju najskuplju vodu po kubnom metru u Hrvatskoj pa i šire, rekao je Škoro i istaknuo da će štititi pravo svakog čovjek na pristup pitkoj vodi koju propisuje i UN, napominjući da oko 60.000 građana Zagreba nema pristup vodoopskrbnoj mreži.
Kandidat Domovinskog pokreta za zamjenika zagrebačkog gradonačelnika Slaven Dobrović ocijenio je da je Zagreb "stao u razvoju" i da će raditi na pojačanom pokrivanju stanovništva komunalnom uslugom pa tako i vodoopskrbom.
Podsljemenski izvori su isključeni iz sustava vodoopskrbe i zapušteni su i zanemareni resurs, a ta voda vrlo zdrava i čista, naglasio je.
Škoru su novinari pitali o suradnji na predizbornom spotu sa zagrebačkim reperom Zizijem, poznatim po svojim desničarskim stavovima, kao i po koketiranju s ustaškim i nacističkim simbolima, a Škoro je odgovorio da su "do njega došle određene stvari koje bi mogle biti sporne kada je u pitanju izvođač".
Oštro se ograđujem od bilo kakvih totalitarnih režima, antisemitizma koji mi se pokušava prišiti. Oštro osuđujem sve zločine svih totalitarnih režima, ustaške, četničke, komunističke i svaki oblik diskriminacije i smatram da ih apsolutno treba procesuirati, poručio je Škoro.
Rekao je i kako će sve još jednom pogledati te se ispričao ako je pogriješio i najavio da će povući taj spot koji, kako je rekao, i nije objavljen na službenim kanalima, niti na youtubeu, već se pojavio na društvenim mrežama.
Poznato mi je da se radi o sinu hrvatskog branitelja i tako je nastala ta suradnja, nisam to previše istraživao i protivim se navodima koji su u suprotnosti s mojim stavovima i svjetonazorom, ustvrdio je Škoro.