Kopilot zrakoplova Germanwingsa koji se srušio u francuskim Alpama 24. ožujka, odnijevši u smrt 150 ljudi, 'vježbao' je tijekom prethodnog leta prema Barceloni manevar spuštanja zrakoplova koji je potom izveo na povratku u Duesseldorf dok zrakoplov nije pao, po službenom izvješću objavljenom u srijedu
Kopilot Andreas Lubitz 'obavio je taj manevar koji je izveo na kobnom letu' istog tog jutra, na letu od Duesseldorfa prema Barceloni, rekao je Remi Jouty, ravnatelj Francuskog ureda za istrage i analizu (BEA), u povodu objave preliminarnog izvješća o toj nesreći.
To je prošlo bez posljedica i neprimijećeno jer je izvedeno kada je 'kontrola leta dala nalog za slijetanje i zrakoplov se već počeo spuštati', rekao je. Izvješće je potvrdilo da je kopilot uoči pada bio sam u kabini i da nije dopuštao ulazak nikome. Također je namjerno povećao brzinu zrakoplova kako bi zrakoplov pao što je brže moguće.
U posljednjim trenucima, centar za kontrolu leta u Marseilleu bezuspješno je zvao posadu 11 puta, a francusku zračnu obranu tri puta. U konačnom izvješću koje bi trebalo biti objavljeno za godinu dana, BEA će nastojati utvrditi 'sustavne propuste' koji su doveli do nesreće, posebice ravnotežu između liječničke tajne o psihičkom zdravlju pilota i sigurnosti leta.
Lubitz je imao liječničku dozvolu za letenje, ali uz 'posebne uvjete i ograničenja' zbog depresije i uzimanja lijekova za njezino liječenje, što znači da je morao ići na kontrole. Također će razmotriti mjere za sigurnost kokpita, uvedene nakon terorističkih napada 11. rujna 2001., koje predviđaju sustav zaključavanja vrata kokpita.
BEA je do sada utvrdio šest zrakoplovnih nesreća koje su namjerno izazvali članovi posade, uključujući nesreću u Namibiji 2013. (33 mrtvih) i nesreću iznad Atlantika 1999., u kojoj je stradalo 217 putnika i članova posade tvrtke EgyptAir.