Gotovo svi beogradski mediji prenijeli su u četvrtak vijest o oštećenju automobila beogradskih turista na parkingu hotela 'Plat' u Župi Dubrovačkoj ističući da takav vandalski čin dovodi u pitanje napore hrvatskih turističkih djelatnika u privlačenju srbijanskih turista da ljetuju na Jadranu
Pozivajući se na hrvatske izvore, mediji su tijekom dana javili i da je dubrovačka policija uhitila trojicu mladića pod sumnjom da su oštetili vozilo beogradskog odvjetnika Branislava Popovca. Mladići, koji su identificirani zahvaljujući nadzornoj kameri, probušili su zadnju lijevu gumu, razbili lijevo bočno staklo, odvalili retrovizor s vozačeve strane kao i prednje vjetrobransko staklo na Peugeotu 407 srbijanskih tablica.
Beogradski dnevnik Blic prenosi izjavu Popovca kako je šokiran događajem, te da je njemu i supruzi prisjeo odmor u Hrvatskoj. Odvjetnik dodaje kako od hrvatske policije očekuje da otkrije, a od pravosuđa da kazni počinitelje i tako uputi poruku kako će proći oni koji se odluče na takav vandalski čin.
Državna televizija RTS prenijela je na svojemu internetskom portalu da je dubrovačka policija, na temelju hotelske videosnimke, identificirala počinitelje, trojicu mladića iz Župe Dubrovačke.
RTS prenosi izjavu ravnatelja hotela 'Plat' Pere Matića, u kojoj je on najoštrije osudio demoliranje automobila, navodeći da još postoje pojedinci koji žive u prošlosti, te da je turizam okrenut prema budućnosti, dok vandali rade izravno protiv spašavanja turističke sezone.
Ističe se kako su demoliranje automobila turista iz Srbije osudili turistički stručnjaci, navodeći da je tim činom dovedeno u pitanje 120 tisuća eura koje je Hrvatska turistička zajednica tijekom proteklih mjeseci potrošila na marketinšku kampanju u Srbiji.
Beogradska 'Politika' također ocjenjuje da je ovim činom doveden u pitanje velik trud hrvatskih turističkih djelatnika, podsjetivši da je posljednjih godina na području Dubrovnika demolirano više automobila srbijanskih registarskih oznaka.
Po navodima portala B92, srbijanski turisti ove godine najviše putuju u Grčku, a u turističkim agencijama kažu da je prodaja turističkih aranžmana na prošlogodišnjoj razini. Taj portal prenosi da, po rezultatima ankete koju je provela nacionalna udruga turističkih agencija (YUTA), unatoč jakoj kampanji na srbijanskom tržištu, interes za ljetovanjem u Hrvatskoj nije povećan, a razlog tome su, kako je objašnjeno, visoke cijene u usporedbi s Grčkom, Bugarskom i Turskom.