Na snagu je stupio Pravilnik o ograničavanju uporabe pojedinih javnih cesta za promet teretnih vozila čija najveća dopuštena masa premašuje 7,5 tona. Njime je obuhvaćeno više od 30 cesta u Hrvatskoj kojima teški kamioni više neće smjeti voziti. Jedna od njih je i Podravska magistrala. I dok će stanovnici mjesta kroz koja takve ceste prolaze odahnuti, za vozače je to noćna mora
Na snagu je stupio Pravilnik o ograničavanju uporabe pojedinih javnih cesta za promet teretnih vozila čija najveća dopuštena masa premašuje 7,5 tona, piše Glas Slavonije. Njime je obuhvaćeno više od 30 cesta u Hrvatskoj na kojima teški kamioni više neće smjeti voziti.
Dok je za vozače kamiona to noćna mora, stanovnicima mjesta kroz koja prolaze ove ceste, primjerice Podravska magistrala, olakšat će život. Određeni broj prijevoznika ove ceste koristio je kako bi teški kamioni izbjegavali plaćati cestarinu na autocesti dok su bili u provozu kroz Hrvatsku, a krajnje odredište bile su im Slovenija, Mađarska, Italija ili Austrija. Inozemni su vozači nakon prelaska granice sa Srbijom u pravilu vozili prema Osijeku, a potom preko Slatine i Virovitice u Varaždin, odnosno Zagreb.
Zabrana za kamione, kako piše Glas Slavonije, na području Slavonije odnosi se na Podravsku magistralu i to između čvorišta Đurđevac i Našice, a kao alternativa preporučuje se autocesta Bregana - Lipovac. Teškim kamionima više se neće moći prometovati ni državnom cestom između Čepina i Đakova, a alternativa im je Slavonika.
Primjerice, ako je prijevoznik s područja Orahovice, on u Zagreb više neće moći preko Slatine, Virovitice i Bjelovara. Iz Orahovice će morati u Našice, a potom birati hoće li, nakon što prijeđe Krndiju, na čvor autoceste Slavonski Brod, Lužani ili Nova Gradiška. Od čvorišta Slavonski Brod - Zagreb (Ježevo) cestarina je 272 kune u jednom smjeru, od Lužana 238 kuna, a od Nove Gradiške 202 kune.
Vozači pak koji imaju otpremnice za utovar, odnosno istovar robe na dijelu Podravske magistrale njome će i dalje moći voziti. Stanovnici mjesta uz, primjerice, Podravsku magistralu će, kako piše, odahnuti. Mještani Cabune, Suhopolja, Virovitice i Pitomače posljednjih godina tražili su od nadležnih državnih i regionalnih tijela da presele kamionski prijevoz na autoceste.
U policijskim upravama u Slavoniji i Baranji, kako doznaje Glas Slavonije, djelatnici su spremni na provedbu novih prometnih pravila, a za početak će se prekršiteljima izdavati samo upozorenja.