Liječnička komisija HZZO-a i Croatia Airlines pritisnuli su liječnike općih praksi koji su stjuardese i stjuarde slali na bolovanja, tvrdi Sindikat kabinskog osoblja zrakoplova (SKOZ). Po njihovim objavama, jedna od stjuardesa sa simptomima crijevne viroze prošla je neugodnost rektalnog pregleda, koji je obavila komisijska liječnica pred doktorom opće prakse
SKOZ navodi da je nakon toga samo mogla zaključiti da je dijagnoza točna i poslati stjuardesu kući. Također, tvrde da preplašeni liječnici odbijaju otvoriti bolovanja i ljudima s evidentnim oboljenjima, tako da u pitanje dolazi i sigurnost prometa. SKOZ sumnja da je brzina reakcije liječničkih inspekcija povezana s prijateljskim odnosima ljudi iz vrha Croatia Airlinesa i premijera Zorana Milanovića.
Zbog ugrožavanja sigurnosti letenja prozivaju i Agenciju za nadzor civilnog zračnog prometa, koja je odgovorna za taj segment. Nezadovoljstvo načinom na koji je dio medija pratio situaciju u Croatia Airlinesu - jer su u potpunosti stali na stranu Uprave - ponukalo je jednu stjuardesu da napiše i svoj osobni osvrt na događanja, objavio je Glas Istre
'Ovakva medijska eksponiranost je nažalost i moguća kad se zovete stjuardesa i ima vas svega 200, u zemlji od 4 milijuna. Nedavni štrajk Lufthansinih radnika, koji su štrajkali radi povećanja plaće, jedva da je s par riječi popraćen u domaćem tisku. Mi koji predlažemo i smanjenje, izloženi smo linču', navodi se u obraćanju anonimne stjuardese javnosti. Smatra da zaštićena skupina upravitelja koristi situaciju da sve loše u zadnja dva desetljeća putem medijskog linča prebaci na odgovornost zaposlenicima u operativnom dijelu kompanije.
Plastično to potom objašnjava na primjeru tvornice brava i ključeva, u kojoj 200 radnika na strojevima rade sve što se od njih traži, u tri smjene. U isto vrijeme, pored tvorničke zgrade je i uprava, s 500 administratora, koji čitavo vrijeme samo razvijaju strategije i nalažu radnicima zadatke. A kad se pojave poslovni problemi, vrh uprave sebi digne plaće, dok radnicima na strojevima smanji primanja za 40 posto.
Zanimljivo je kako piloti od početka nisu željeli ići na bolovanja, jer su iz svojih izvora bili obaviješteni da bi se u takvom slučaju pokrenuo žestok pritisak na liječnike.