Ekipa iz Eidos Montreala potvrdila je da će nadolazeći Thief biti ograničen na samo 30 sličica u sekundi na konzolama sljedeće generacije
'Thief u verzijama za konzole sljedeće generacije najvjerojatnije će biti ograničen na 30 sličica u sekundi. Radije ćemo imati bolju fiziku nego bolji frame-rate.' - istaknuo je Stephane Roy, producent Thiefa – 'Da se radi u pucačini, onda uopće ne bi razmišljali. Što je viši frame-rate, to bolje.'
Podsjećamo, Thief je najavljen tek prije nekoliko tjedana a zasad je poznato to da će igra biti reboot franšize uz djelomično redizajniranog glavnog protagonista. S obzirom na slavu franšize, ali i kvalitetu teama koji radi na igri, od nje se očekuje mnogo.
Ipak, pomalo iznenađuje to da će već prvi naslovi na PlayStationu 4 biti ograničeni na 30-ak sličica u sekundi. Realno, to zaista neće biti problem u Thiefu, no i novi Killzone: Shadow Fall biti će ograničen na 30 sličica u sekundi iako se radi o iznimno dinamičnom FPS-u. Uzmemo li u obzir da će to biti prvi next-gen naslovi, kakva će tek onda ograničenja trpjeti oni za dvije-tri godine s obzirom da će grafički prikaz nužno napredovati?!
S druge strane, Steve Hood, producent F1 franšize rekao je da će njegov team beskompromisno 'ganjati' brojku od 60-ak sličica u sekundi.
Vratimo se na Thief – iz Eidosa su još ranije istaknuli da će konzolaška verzija biti gotovo identična onoj za PC te da će igra koristiti Unreal Engine 3 a ne 'četvorku'. Igra će se na tržištu pojaviti tijekom 2014. godine i to na PC-u i next-gen konzolama.