METALNE GRDOSIJE

Transformers: War for Cybertron

27.05.2010 u 16:09

Bionic
Reading

Možemo li se konačno nadati jednom kvalitetnom naslovu kada su pitanju veliki roboti? Prema onome što smo vidjeli, mislimo da možemo

Malo je onih koji nisu nikada čuli za velike robote koji imaju sposobnost transformiranja u neko vozilo poput trkaćeg automobila, kamiona ili helikoptera, ali je vjerojatno još manje onih koji su bar jednom zaigrali igru s istima u glavnoj ulozi! Zašto je tako? Najvjerojatniji razlog leži u činjenici da igre u kojima igrate s Transformersima ili velikim robotima (čast izuzecima) nikada nisu bili naslovi AAA produkcije, već su takve igre većinom pratile istoimenu filmsku ili crtanu ekranizaciju. Kada malo bolje razmislimo, teško da možemo naći bolje okruženje za jednu igru u kojoj se dva ogromna robota mlate, pritom razbijajući pola grada.

Sve to bi se moglo promijeniti nabolje, jer je programerski tim okupljen pod nazivom High Moon Studios zbilja dobrano zario zube u najnoviju igru o velikim robotima. Transformers: War for Cybertron je akcijska igra iz trećeg lica, a u sebi će sadržavati dvije potpuno odvojene kampanje. U jednoj ćete igrati s Autobotsima, a u drugoj s Decepticonsima. Te dvije kampanje bi akcijskim ovisnicima trebale biti sasvim dovoljne da zadovolje sve njihove potrebe za takvom vrstom zabave. Željeli bismo vjerovati da će tu akciju pratiti i dovoljno jaka priča, ali se u to baš i ne bismo kladili.

Kontrole velikih robota uvijek su stvarale probleme u ovakvim tipovima igara jer su bile dosta zbrčkane i neintuitivne, ali prema najavama, to bi u ovom naslovu mogla biti prošlost jer bi upravljačka mehanika dosta trebala nalikovati onoj iz Gears of War ili Uncharteda. Kretat ćete se pomoću lijeve analogne palice, dok ćete nišaniti desnom, što je za većinu igara prilično standardno. Transformacija će se vršiti pritiskom na lijevu palicu, a ona bi se trebala izvoditi prilično brzo, ali ne gubeći pritom osjećaj težine i veličine samog robota, što će svakako doprinijeti fluidnosti samog gameplaya. Sve to govorimo zato što je jedan od glavnih ciljeva programera i bio poboljšati i ubrzati gameplay, a ujedno i eliminirati osjećaj nezgrapnosti koji je bio toliko svojstven u  prošlim epizodama.

Sa mogućnošću napada raznim oružjima na daljinu ali i obračunu izbliza 'fun factor' bi u ovoj igri trebao biti dosta visok. Moći ćete nositi dva različita oružja u bilo kojem trenutku uz dovoljan broj granata na raspolaganju. Usto, na raspolaganju su vam i dva skila koja će biti vrlo korisna u raznim varijantama borbe sa žilavim protivnicima. Jedino nas malo brine kako će biti riješen sustav obrane, imajući na umu činjenicu da nismo neranjivi već ćemo se i u nekim situacijama morati povući te pronaći bolje sklonište i zaklon.

Sada kada znamo kako će to otprilike funkcionirati kada budemo igrali kao roboti, treba vidjeti kako će igra funkcionirati kada se transformiramo u auto ili avion, a upravo bi taj segment igre mogao i trebao biti najzabavniji. Za High Moon Studio to predstavlja još jedan dodatni izazov jer moraju pronaći najbolji sustav u smislu implementiranja kontrola, tako da nam vožnja ili letenje bude što ugodnije i prirodnije. S toliko različitih elemenata u samom gameplayu na koje se mora paziti, programeri će se svakako morati potruditi ukoliko nas žele impresionirati kvalitetnim naslovom. Ne očekujemo da će ovaj naslov konkurirati za igru godine, ali želimo konačno odigrati jednu poštenu igru s robotima koja ima glavu i rep. Možda smo malo i preoptimistični, ali živimo u nadi da bi upravo ovaj naslov mogao biti vrijedan naše pažnjom. Dotad nam se strpjeti još otprilike mjesec dana, kada bi se Transformersi trebali pojaviti na policama svakog boljeg multimedijskog dućana. Igra će se pojaviti kako za konzole nove generacije tako i za osobno računalo.

Transformers: War for Cybertron Trailer