Kandidat Mosta za gradonačelnika Zagreba Zvonimir Troskot predstavio je u subotu Mostov plan obnove SRC Jarun i povezivanja rekreacijske zone Jaruna s ostalim dijelovima Zagreba, a gradnju Jarunskog mosta izdvojio je kao prioritet.
Kao prvi korak u obnovi Jaruna Troskot je izdvojio obnovu javnih zahoda koji su, smatra, trenutno u nedopustivo lošem stanju i ne rade veći dio godine. Drugi korak bilo bi obogaćivanje Jaruna pravim stazama za trčanje, kako bi se ambijent Jaruna prilagodio stvarnim potrebama građana.
Po njegovim riječima, u Mostu smatraju kako je upravo Jarun najveći rekreacijski potencijal Zagreba, koji treba povezati s ostalim potencijalnim rekreacijskim zonama koje se na njega prirodno nadovezuju. Kao najvažnije, prepoznali su zagrebačke potoke koji se u Savu ulijevaju upravo pored Jaruna gdje bi, po uzoru na slična šetališta u Europi, uredili šetnice i biciklističke staze.
Zagrebačke promenade od Jaruna pa do Trešnjevke, Stenjevca...
Ovaj projekt nazvali su "Zagrebačke promenade", a riječ je o zelenim rekreacijskim oazama.
"Uređenim zagrebačkim promenadama, naši građani mogli bi pješice, bliciklima, romobilima, rekreaciju na Jarunu nastaviti do Trešnjevke, Stenjevca, Črnomerca, Podsuseda i to bez da ih ometa cestovni promet", rekao je Troskot. Po njegovim riječima, cijeli projekt bi javnosti trebao biti detaljnije predstavljen sljedeći tjedan.
Treću stvar koju bi u Mostu napravili, kako bi se u potpunosti realizirala njihova vizija povezivanja Jaruna s ostalim rekreacijskim zonama u Zagrebu bila bi izgradnja Jarunskog mosta koji je, po Troskotovim riječima, prioritet u Mostovu programu.
"Ova investicija bi iznimno obogatila život Zagrepčana i povezala dva velika rekreacijska potencijala Zagreba, a uz ostvarenje ideje šetališta uz potoke, imali bismo rekreacijsku zonu od Arene Zagreb do Medvednice", objasnio je Troskot.
Izvijestio je i o detaljima - most bi bio širine oko 39 metara, imao bi četverotračnu cestu s pješačkim i biciklističkim nogostupom sa svake strane i povezivao bi Jadransku aveniju sa Zagrebačkom avenijom, a sredstva za ove projekte većinom bi se povukla iz EU fondova.
Troskot je u subotu obišao i Brestje - najzapadniji dio Sesveta, na čijem je ulazu još 1999. "stala" Branimirova ulica.
Istaknuvši kako je lokacijska dozvola napravljena, te da preostaje otkupiti još nekoliko objekata kako bi Branimirova došla barem do Brestovečke ulice, Troskot je kazao kako se, nakon što mu građani iskažu povjerenje na lokalnim izborima, planira intenzivno baviti tim pitanjem, kako u Gradskoj skupštini, tako i u samome Gradu.
Smatra nedopustivim da Sesvećani informacije o završetku Branimirove dobivaju iz medija, te je obećao da će se kao budući gradonačelnik Zagreba zauzeti da svaki mjesec dobiju izvještaj o stanju Branimirove i planovima za vodoopskrbu i odvodnju u Sesvetama.
Naglasio je i kako će u Sesvetama i u cijelom Zagrebu povećati dostupnost javnog sustava bicikala, a pogotovo na svim željezničkim stajalištima u Sesvetama. U prvoj godini mandata, kaže Troskot ,založit će se za bolje usklađivanje prometnih veza ZET-a i HŽ-a te veći broj linija kako bi javni prema Sesvetama postao što funkcionalniji.