PRVO TROMJESEČJE

Turistički rezultati pod utjecajem 'kasnijeg' Uskrsa

16.04.2014 u 08:42

Bionic
Reading

Turistički rezultati za razdoblje siječanj-ožujak variraju, ovisno o pojedinom tržištu, no većinom je riječ o prometu manjem od prošlogodišnjeg, što je direktna posljedica kasnijeg termina Uskrsa u odnosu na prošlu godinu, rečeno je na sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice (HTZ) na kojoj su iznesene informacije o tijeku sezone i stanju na tržištima

U razdoblju siječanj-ožujak Hrvatska bilježi kumulativni plus od 0,8 posto u dolascima turista, no istodobno i minus od 5,7 posto u noćenjima

Nakon vrlo dobrih rezultata u siječnju i veljači, u ožujku je zabilježen pad turističkog prometa i to za 7,4 posto u dolascima te 16 posto u noćenjima.

Predsjednik Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske Kristian Šustar kazao je kako ova godina ne odstupa od onoga na što su navikli, stanje je redovno i ulazak u ovu turističku godinu je dobar i stabilan.

Turističko vijeće HTZ-a imenovalo je Povjerenstvo za provođenje javnog natječaja za odabir direktora ili direktorice Glavnog ureda HTZ-a na čijem je čelu zamjenik ministra turizma Ratomir Ivičić

Za članove povjerenstva imenovani su Davor Ižaković (pomoćnik ministra) te Kristian Šustar, Ante Mihić i Boris Žgomba

HTZ je 10. travnja objavio natječaj za direktora Glavnog ureda HTZ-a na koji se zainteresirani mogu javiti u idućih 30 dana.

Natječaj je objavljen u zakonskom roku nakon što je Turističko vijeće HTZ-a na čelu s ministrom turizma sredinom veljače ove godine smijenilo dotadašnju direktoricu Meri Matešić koja je na toj poziciji bila oko 16 mjesec.

Vijeće je na današnjoj sjednici prihvatilo prijedlog potpore TOP događanjima u 2014. za koje je namijenjen iznos potpora od ukupno 4,75 milijuna kuna. Prihvaćen je i prijedlog potpora projektima turističkih inicijativa i proizvoda na turistički nerazvijenim područjima putem kojeg su za 49 projekata odobrene potpore u ukupnom iznosu od 5 milijuna kuna.

Podržana je inicijativa Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) za organizaciju i financiranje 2. svjetskog kongresa predsjednika nacionalnih udruženja turističkih agencija u Hrvatskoj koji će se održati od 7. do 9. studenog, dok će se razraditi prijedlog kandidature za domaćinstvo međunarodne konferencije ASTA International Destination Expo 2016.

Glavni ured HTZ-a zadužen je da za sljedeću sjednicu Vijeća izradi prijedlog rebalansa programskih sredstava kako bi se uključile marketinške aktivnosti u povodu Svjetskog nogometnog prvenstva u Brazilu te dodatnih aktivnosti na tržištima Ukrajine i Rusije nakon procjene stanja.