Grad Zagreb pustio je u javno savjetovanje odluku o realizaciji gradskog projekta za poslovnu zgradu u kazeti A1 u Ulici Vjekoslava Heinzela. Riječ je o još jednom neboderu, maksimalne dozvoljene visine 140,5 metara, odnosno 35 nadzemnih i pet podzemnih etaža
Podloga za projekt na parceli nešto manjoj od osam tisuća kvadratnih metara je važeći Generalni urbanistički plan i Urbanistički plan uređenja Heinzelova – Vukovarska iz 2006. godine. Sada već davne 2010. na natječaju koji je provela tvrtka Stimar pobijedio je rad studija Pilot projekt arhitekata Mateja Bendera i Dragana Crnogorca. Oni su na toj lokaciji zamislili dva nebodera s manjom građevinom između njih. Prema njihovu idejnom rješenju, građevinska (bruto) površina bila je 110.860 kvadratnih metara, od čega 79 tisuća otpada na nadzemni dio.
Od tada do danas na zemljištu se izmijenilo nekoliko vlasnika, a danas je u vlasništvu Elona projekta.
U želji da doznamo kakvi se sadržaji planiraju u novim neboderima, kontaktirali smo s Darkom Grizeljem, direktorom u Elona projektu koji zastupa vlasnike osnivače, tvrtku Imbea Immoeast Beteiligungsverwalt iz Beča, ali na naše upite nije imao previše odgovora, rekavši tek da se mora čuti s investitorima te da će se javiti nakon toga, što se nije dogodilo.
Dragan Crnogorac, arhitekt, kaže kako nakon što su on i Bender pobijedili na natječaju za idejno rješenje nikad više nitko nije kontaktirao s njima i da ne zna što je s tim projektom. Zanimljivo je to da prema odluci puštenoj u javno savjetovanje kazeta na kojoj se planira graditi obuhvaća dvije parcele - veću, u vlasništvu Elona projekta, i manju od 631 kvadratni metar u vlasništvu Grada. Dio te manje parcele je ulica, a veći se vodi kao dvorište.
Riječ je o zemljištu koje je između ostalih bilo predmet interesa DORH-a na početku vladavine zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića, kada je Grad mijenjao parcele s Croatia Busom, koji se nekad nalazio na toj lokaciji. Bit će zanimljivo vidjeti hoće li u javnom savjetovanju biti primjedbi na ovaj projekt s obzirom na veliku zagušenost prometnica u tom dijelu grada, ali i činjenicu da su u okolici niknuli ili se već grade stambeni blokovi.