Ključne teme predstojećeg 8. po redu Weekend Media Festivala, koji će se odvijati od 24. do 27. rujna u Rovinju, dolazak je Ubera u Hrvatsku, kao i svijet bez banaka, turneja Laibacha u Sjevernoj Koreji te 'programmatic' i 'native advertising'
Ključne teme konferencijskog dijela programa trendovi su koji su i u svijetu novost, a u regiji su jedva poznati. Ključni pak govornici su, prema tvrdnjama organizatora, ljudi koji osvajaju sasvim nova područja poslovanja i nerijetko vode bitke protiv snažnih sila državne regulacije i monopola.
Najjače ime predstojećeg izdanja festivala je Anthony le Roux, generalni direktor Ubera za istočnu Europu, najbrže rastuće startup kompanije na svijetu.
'O dolasku Ubera u Hrvatskoj i regiji govori se već mjesecima, a upravo u Rovinju imat ćemo priliku uživo čuti jednog od njihovih čelnih ljudi. Uber je sjajan primjer toga kako nove tehnologije drastično mijenjaju tradicionalne modele poslovanja, a slične se pouke mogu izvesti i iz promjena u svijetu oglašavanja', naglasio je direktor programa Nikola Vrdoljak, dodajući kako je native advertising kao jedna od glavnih tema festivala kod nas donekle poznat kao pojam, ali je malo stvarnih iskustava o učinkovitosti takvog komuniciranja. Za programmatic je Vrdoljak kazao kako je sasvim nov način zakupa medija i da bi mogao postati dominantan.
Uz Le Rouxa, program festivala donosi druge podjednako intrigantne sudionike, među kojima su Brian Morrissey, glavni urednik Digidaya, Ana Anđelić i Piero Polli iz agencije Havas te bankarski konzultant i digitalni stručnjak Mark Dek.
Gosti festivala bit će i članovi slovenske skupine Laibach koja se upravo vratila s turneje po Sjevernoj Koreji, kao i bivši svjetski rekorder na 110 metara s preponama Colin Jackson, danas globalni direktor humanitarne utrke Wings for Life.
Sudionici Weekend Media Festivala moći će poslušati i Jonathana Hirshona, poznatijeg kao 'PR gurua iz Silicijske doline', ali i poznate glumce Renea Bitorajca i Branka Đurića Đuru koji uskoro u Zagrebu otvaraju prvo privatno kazalište, dok će Dragan Bjelogrlić i Branimir Brkljač pokušati odgovoriti na pitanje zašto nema više poduzetnika među umjetnicima.
Kako turizam uvijek pobuđuje posebno zanimanje, ove godine bit će prisutan kroz panel o tome Kakav Mediteran (ne) bi trebao biti, dok će Elizabeth Lane Lawely pojasniti kako sve popularniji gaming može doprinijeti turizmu i kako ga koristiti u reklamnoj industriji.
Mediji kao nezaobilazna tema festivala bit će prisutni i ove godine, pa će se od čelnih ljudi hrvatskih medija moći čuti kako će novinari pratiti predstojeće parlamentarne izbore. Raspravljat će se i o novinarima i upotrebi društvenih mreža te trebaju li novinari još uvijek medije.