Nakon što je to učinio Keiji Inafune iz Capcoma, razlike u percepciji videoigara u Japanu te na zapadu objasnio je i Atsushi Inaba iz Platinum Gamesa
Početkom tjedna pisali smo o promjeni imidža glavnog protagonista Devil May Crya – Dantea. Dantea su ošišali i potamnili mu kosu, nabili mu džoint u njušku i dali mu stav frontmena punk rock benda. No to nije bilo sve - na opće zaprepaštenje fanova, razvoj igre prepušten je engleskom razvojnom studiju Ninja Theory. Sve je to Keiji
U raspravu o različitostima zapada i istoka uključio se i Atsushi Inaba iz Platinum Gamesa, razvojnog tima koji radi na perspektivnom Vanquish FPS-u, o kojemu smo već pisali u prošlotjednim reportažama s Tokyo Game Showa.
Inaba se osvrnuo na ono što on naziva 'negativnim trendom u Japanu': Japanski gejmeri nikada nisu osjećali potrebu kupovati i igrati zapadnjačke igre, dok s druge strane, zapadnjaci igraju mnogo japanskih igara. Zapadnjački gejmeri i 'developeri' već dugo vremena imaju mnogo širi i kompletniji pogled na gejming, dok su, recimo, pucačine vrlo malo igrane u Japanu.
Inaba je objasnio i da je japanska riječ yoge, koja u slobodnom prijevodu znači 'strana igra', u toj zemlji postala sinonim za pucačine: 'Yoge u isto vrijeme znači 'komplicirano' i 'složeno', iz čega proizlazi da Japanci smatraju strane igre, tj. pucačine previše kompliciranima. Iskreno, jako malo ljudi u Japanu zna za Gears of War, Mass Effect ili Call of Duty.
Zbog toga Plantium Studios razvija Vanquish prema zapadnjačkim standardima i zahtjevima, iako ne namjerava zaboraviti ni na japansko tržište. Vanquish je u razvoju za PS3 i Xbox 360, a najavljen je za 22. listopada ove godine.