Prema regionalnoj rang listi brendova široke potrošnje koji je izgradila agencija Valicon, prva dva mjesta zauzimaju globalno poznate marke Milka i Coca-cola, ali je odmah iza njih podravkina Vegeta
Valicon je jedna od vodećih agencija za tržišno savjetovanje i istraživanje tvrtki u jugoistočnoj Europi čije je sjedište u Ljubljani. Vodeći trojac slijede Argeta, Cedevita i Cockta koje su u vlasništvu Atlantic grupe hrvatskog poduzetnika Emila Tedeschija. Potom redom idu gume za žvakanje Orbit, krema Nivea, Smoki, sokovi Fructal, Paloma maramice, Nescafe, Plazma keks, Aquafresh, Jaffa, Fanta, Dorina, Lenor, Pepsi, Kiki, Čipsi, Nutella, Ariel, Podravka juhe i Dukat jogurti.
Među najpopularnijim robnim markama u regiji prevladavaju nekadašnji jugoslavenski brendovi, pa je među prvih 10 ove godine njih šest s korijenima u regiji: Vegeta, Argeta, Cedevita, Cockta, Smoki i Fructal, navodi se u istraživanju. Snaga robne marke je određena na osnovi prepoznatljivosti, iskustva i korištenja brenda. Istraživanje je provedeno od svibnja do lipnja 2013. na reprezentativnim uzorcima od 1.000 do 1.500 punoljetnih osoba. Jačinu pojedinih brendova široke potrošnje Valicon u regiji mjeri jedanaesti put zaredom.