ORYX Asistencija postala službeni pružatelj usluga mobilnog jamstva za sva vozila Hyundai u Republici Hrvatskoj
ORYX Asistencija ovim je ugovorom postala službeni pružatelj usluga mobilnog jamstva za sva vozila Hyundai u Republici Hrvatskoj. Time je unaprijeđena usluga mobilnog jamstva u sklopu kojeg je kupcima vozila od sada na raspolaganju usluga Putni Anđeo ORYX Asistencije, odnosno sustav e-call.
Putni Anđeo mobilna je aplikacija koja automatski prepoznaje prometnu nezgodu, informira i skraćuje izlazak hitnih službi (hitna pomoć, vatrogasci, itd.) na teren i na taj način pospješuje zbrinjavanje unesrećenih unutar jednog sata, u medicini poznatog kao zlatni sat. Više o svemu može se pronaći na www.putniandeo.hr
Ovo je za ORYX Asistenciju još jedna potvrda kvalitete i uspjeha na tržištu. Hyundai je najbolji korejski auto i sedmi najveći brand u automobilskoj industriji ukupne vrijednosti 11,3 milijarde dolara.
'Zaista smo sretni i zadovoljni sklopljenom suradnjom te općenito razvojem našeg poslovanja', izjavio je Branimir Gospić, član Uprave odgovoran za poslovanje ORYX Asistencije.