Wildstar je nadolazeći MMO u režiji Carbine Studiosa
Radnja Wildstara odvija se na Nexusu, planetu kojeg je prije nastanjivala napredna i moćna rasa, Eldani, ostavivši za sobom bogatstvo tehnologije i tajni, a na igračima da istraže svaki kutak planeta.
Gameplay Wildstara vrti se oko istraživanja planeta te otkrivanja što se dogodilo Eldanima da su nestali tako brzo i misteriozno, a istovremeno bukti rat između dvije frakcije - Exilesa i Dominiona. Dominion je intergalaktičko carstvo koje je odlučilo da Nexus pripada upravo njima da bi ga istražili dok su Exiles grupa izbjeglica i prognanika koje je protjerao upravo Dominion iz njihovih domova na drugim planetima.
Levelanje i napredak lika ne odstupa bitno od prokušanog MMO recepta. Maksimalni level je 50, a igrači do njega mogu doći izvršavanjem zadataka i dungeona te boreći se protiv drugih igrača. Po kreiranju lika, igrač može birati između šest klasa i osam rasa. Wildstar koristi 'holy trinity' sistem, tj. dostupne su uloge tanka, hilera i damage dealera.
Jedinstveni sistem koji Wildstar koristi za daljnji razvoj lika je Path System. Path System odlučuje kako ćete igrati MMO i koji dodatni sadržaj će vam biti dostupan na temelju odabira jednog od četiri dostupna 'puta': istraživač, ratnik, naseljenik i znanstvenik.
Borba u Wildstaru slična je onoj iz Guild Warsa 2. Novi sistem koji Wildstar ubacuje u igru je telegraph sistem. Napadi igrača (i neprijatelja) vizualno će prikazivati područja koja će zahvatiti tako dajući igračima priliku da izbjegnu napad i čineći borbu vrlo mobilnom. Također, CC (crowd control) vještine vas neće npr. razoružati na 5 sekundi, već će igrači stvarno ispusti oružje iz ruku te će ga morati fizički pokupiti da bi mogli nastaviti borbu. Spellovi dezorijentiranja će vam izmiješati tipke za kretanje dok će vam spellovi zasljepljenja zamagliti ekran.
U Wildstaru,igrači će biti u mogućnosti imati vlastitu kuću. Kuće će biti instancirane, a moći će se nadograditi i urediti, izvana kao i iznutra. Bit će vidljive prijateljima, guildovima ili otvorene za javnost.
Wildstar će imati standardni model pretplate, gdje prilikom kupnje igre dobijete mjesec dana igre besplatno, a svaki sljedeći mjesec koštat će vas određenu količinu novca. Wildstar također inkorporira sistem sličan onom u Eve Online gdje igrači mogu zaraditi vrijeme igranja igrajući igru. C.R.E.D.D. je ime itema koji će vam produžiti vrijeme igranja za 30 dana, a bit će dostupan u igri za zlato, a moći ćete ga kupiti na Wildstarovoj web-stranici.
Razvoj Wildstara je započeo 2005. godine kad je 17 bivših zaposlenika Blizzard Entertainmenta odlučilo osnovati Carbine Studios. NcSoft 2007. godine kupuje Carbine, a 2007. objavljuje da studio radi na MMO projektu. Wildstar je službeno najavljen 2011. godine na Gamescomu. Izlazak igre prvotno je najavljen za kraj 2013. godine, no odgođen je za prvu četvrtinu sljedeće godine. Igra će izaći samo za PC.