Ministar mora, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić konačno se izjasnio o problemu splitske obilaznice: za tportal je najavio da će radovi na njenom manjem dijelu koji su u tijeku biti završeni ove godine, dok će ostatak brze ceste - zajedno s još nekoliko većih prometnih projekata - biti kandidiran za sredstva iz europskih fondova
'Nekoliko kilometara između Splita i Trogira bit će gotovo do travnja, a spoj Splita s autocestom najkasnije do kraja godine. Za preostali dio, posebno dionicu između Splita i Omiša, radimo ozbiljne pripreme kako bismo povukli novac iz europskih fondova', kazao je Hajdaš Dončić. Radit će se na 'optimizaciji', odnosno ponovnom projektiranju trase Split-Omiš, da bi se iskoristio već izgrađeni dio i famozni 'tunel u ništa'. Pripreme za natjecanje za europski novac moraju biti gotove do kraja ove godine.
Ministar prometa priznao nam je da nije reagirao na golemu medijsku buku oko omiškog tunela, na koji je zajedno s preostalih 2,4 kilometra ceste već potrošeno 326 milijuna iako neće služiti svrsi još godinama, jednostavno jer je smatrao da za to nije bilo potrebe i da se javnost sama uvjerila u katastrofalne posljedice cestogradnje iz HDZ-ovog doba. No, eto, zasmetalo ga je jučerašnje prozivanje tportala zbog šutnje o najzagušenijoj cesti u državi, pa se sam javio kako bi nam dokazao da svoj resor drži potpuno pod kontrolom.
'Evo, hoćete da vam pričam o stanju na gradilištu u Osijeku? Hoćete o nizinskoj pruzi? Hoćete o proširenju splitske luke?', sipao je Hajdaš Dončić iz rukava.
Konkretno, o splitskoj obilaznici tako smo doznali da će Splićani, Trogirani, Kaštelani, Solinjani i Omišani - kao i preko milijun i pol njihovih turista godišnje - svoje nade morati usmjeriti prema Bruxellesu. Ostali projekti koje će Hrvatska kandidirati su Pelješki most, zatim cesta D403 ('zapadni izlaz iz Rijeke'), Podravski ipsilon i cesta koja povezuje Zagreb-Macelj s područjem Varaždina.